در راستای رفاه معلولین جسمی برگزار شد؛

سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 307912
|
08:46 - 1400/12/16
نسخه چاپی
سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان اسلام آبادغرب
در راستای رفاه معلولین جسمی سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان اسلام آباد غرب در سال ۱۴۰۰به ریاست فرماندار،دبیری اداره بهزیستی با حضور ادارات عضو در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. 



جلیل جلیلیان رئیس بهزیستی اسلام آبادغرب با ارائه گزارشی از مصوبات پیشین گفت: با توجه به آغاز ارزیابی جشنواره شهید رجایی در سال ۱۴۰۰وهمچنین تغییر و تخصیص چک لیست ۵۰ امتیازی به مناسب سازی فضاهای اداری مقرر گردید، ادارات سطح شهرستان در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص اعلام شده به ادارات از سوی دبیر خانه مناسب سازی شهرستان اقدام نمایند. 

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با تأکید بر فراهم نمودن شرایط رفاه معلولین جسمی در ادارات و ارگان های عمومی گفت:  شهرداری نسبت به مناسب سازی پیاده رو خیابان شهید اسد صادقی از کوچه ضلع شرقی بیمارستان امام خمینی(ره)تا ابتدای خیابان شهید چمران با اجرای مسیر ویژه نابینایان بر اساس ویرایش،سوم ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد دارای معلولیت اقدام نماید. 



وی یادآور شد: اداره ورزش و جوانان نسبت به بررسی اختصاص سالن ورزشی جهت استفاده معلولین و جانبازان بر اساس ویرایش سوم ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد دارای معلولیت اقدام نماید. همچنین  اداره آموزش،وپرورش نسبت به مناسبت سازی آن دسته از مدارس و سالن های ورزشی متعلق به این اداره که ورودی آن برای افراد دارای معلولیت دسترس پذیر نمی باشد با هماهنگی دبیر خانه مناسب سازی شهرستان اقدام و نتیجه را به دبیر خانه مناسب سازی ارسال نماید.
 


در این جلسه مصوب گردید: شهرداری شهرستان نسبت به اصلاح و بازنگری پیاده رو خیابان شهید آوینی منتهی به اداره بهزیستی واقع در شهرک ولیعصر (ع) برای تسهیل تردد نابینایان براساس ویرایش سوم ضوابط و مقررات شهرسازی برای افراد دارای معلولیت اقدام نماید.

 




انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها