اوضاع عجیب کرمانشاه با استقرار دولت سوم روحانی/ تهدید حامیان دولت توسط استاندار با پشتیبانی رسانه های اصلاحات!

کد خبر: 307909
|
13:04 - 1400/12/15
نسخه چاپی
اوضاع عجیب کرمانشاه با استقرار دولت سوم روحانی/ تهدید حامیان دولت توسط استاندار با پشتیبانی رسانه های اصلاحات!
اوضاع عجیب کرمانشاه با استقرار دولت سوم روحانی/ تهدید حامیان دولت توسط استاندار با پشتیبانی رسانه های اصلاحات! : بررسی گرایش سیاسی مدیران منصوب شده یا گزینه های در حال انتصاب در استان کرمانشاه نشان می دهد بیش از ۷۵ درصد انتصابات یا گزینه های احتمالی برای انتصاب جدید، از مدیران نشان دار دولت روحانی و بانیان وضع موجود هستند. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بررسی گرایش سیاسی مدیران منصوب شده یا گزینه های در حال انتصاب در استان کرمانشاه نشان می دهد بیش از ۷۵ درصد انتصابات یا گزینه های احتمالی برای انتصاب جدید، از مدیران نشان دار دولت روحانی و بانیان وضع موجود هستند!

آماری که باعث شده حامیان دولت و ائمه جمعه خطاب به استاندار جدید این استان تغییر مدیران ناکارآمد گذشته را یادآوری کرده و رای مردم به تغییر را تذکر بدهند.

بر اساس این گزارش، بررسی ها نشان می دهد از ۹ انتصاب یا احتمال انتصاب در استان کرمانشاه ۷ مورد از مدیران دولت روحانی، یک مورد اصولگرا و یک مورد با گرایش سیاسی نا مشخص به شرح زیر است:



 


 

✔️بررسی گرایش سیاسی انتصابات قطعی و احتمالی در ادارات و فرمانداری های استان کرمانشاه نشان می دهد که از ۹ انتصاب یا احتمال انتصاب در استانداری کرمانشاه؛ بیشترین درصد انتصابات مربوطه به اصلاح طلبان دولت روحانی است!

? ۷ اصلاح طلب و دولت روحانی
? ۱ حامیان دولت
⚫️ ۱ نامشخص

?️قباد محمدی / اصلاح طلب / معاون دانشگاه علوم پزشکی در دولت روحانی منصوب به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی

?️مختار احمدی/ اصلاح طلب / معاون اشتغال اداره کار دولت روحانی منصوب به عنوان مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی

?️تیموری/ اصلاح طلب/ رئیس اداره ارشاد شهرستان کرمانشاه و معاون اداره کل در دولت روحانی/ گزینه اداره کل ارشاد

?ارجمندی/ اصولگرا/ منصوب به عنوان مدیر دفتر فنی استانداری کرمانشاه

?شیرزادی / اصلاح طلب/ از مدیران سازمان امور مالیاتی در دولت روحانی گزینه اداره کل امور مالیاتی

?محمد حیدری / اصلاح طلب/ فرماندار برخی شهرستانهای استان خوزستان در دولت روحانی گزینه فرمانداری شهرستان قصرشیرین

?رضایی / اصلاح طلب / معاون و سرپرست فرمانداری گیلان غرب در دولت روحانی گزینه فرمانداری گیلان غرب

◼️حسن بیگی / گرایش سیاسی و سوابق کاری نامشخص (گرایش اصلاحات) / گزینه فرمانداری صحنه

?خسروانی / اصلاح طلب / مدیرکل شهر و روستای استانداری  دولت روحانی با حکم استاندار اصلاح طلب گزینه فرمانداری اسلام آباد غرب

به گزارش دانا؛ پس از انتشار این آمار برخی از حامیان دولت از جمله اعضای ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی، فعالان رسانه ای و فضای مجازی و برخی ائمه جمعه با اظهاراتی خطاب به استاندار کرمانشاه از او خواستند که به رای مردم نسبت به تغییر و تاکید رئیس جمهور بر عدم استفاده از بانیان وضع موجود احترام بگذارد.

استاندار کرمانشاه اما خطاب به حامیان دولت گفته: «اجازه حاشیه سازی را نمی دهم!»
 



یکی از رسانه های نزدیک به جریان اصلاحات در حمایت از انتصابات استاندار کرمانشاه گفته: مگر جرم سیاسی مدیران دولت روحانی اثبات شده است؟ بیستون، روزنانه وابسته عضو حزب کارگازران در کرمانشاه نیز خطاب به حامیان دوات و ائمه جمعه نوشته: این حاشیه سازی ها برای اجازه کار ندادن است! همچنین هفته نامه غرب مربوط به حزب اصلاح طلب توسعه نیز، اعتراض به عدم توجه به سیاستهای دولت، انتقادات را آماده باش به کفن پوشان توصیه کرده است!
 

بنا بر این گزارش مشخص نیست که تکلیف وعده های داده شده به مردم برای تغییر از وضع موجود و عدم استفاده از مسببان ناکارآمدی دولت قبل چه می شود. آیا وزیر کشور و رئیس جمهور رویه موجود در کرمانشاه را تایید می کنند؟

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد