مدیرجهاد کشاورزی اسلام آبادغرب خبر داد:

حضور و نظارت بیش از ۷۰ بازرس بر بازار شب یلدا در اسلام آبادغرب

کد خبر: 307578
|
20:51 - 1400/09/29
نسخه چاپی
حضور و نظارت  بیش از ۷۰ بازرس بر بازار شب یلدا در اسلام آبادغرب
مدیرجهاد کشاورزی اسلام آبادغرب از حضور و نظارت بیش از ۷۰ بازرس بر بازار شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

کامران کریمی در گفتگو با  اسلام آباد خبر ،  از حضور و نظارت بیش از ۷۰ بازرس از اتاق‌ اصناف، صمت، بسیج اصناف و جهاد کشاورزی شهرستان بر قیمت کالا و خدمات در سطح بازار شب یلدا خبر داد.

 

مدیرجهاد کشاورزی اسلام آبادغرب عنوان کرد:  در جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار که روز گذشته با حضور کارشناسان بازرسی اداره صمت برگزار شد مقرر شده در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مستقر شوند، همچنین مصوب شد که هیچ واحد تولیدی و عرضه‌کننده کالا بجز نانوایها که با مجوز اداره غله انجام می شود حق افزایش قیمت ندارد.

 

وی با بیان اینکه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان  رعایت این مصوبه از سوی فروشندگان و تولیدکنندگان در سطح بازار شهرستان  را به دقت رصد می‌کند، خاطرنشان کرد: در این زمینه به صورت قاطع با هرگونه گران‌فروشی از سوی فروشندگان کالا برخورد خواهد شد.

 

مهندس کامران کریمی ادامه داد: همچنین بازرسان اداره صمت مستقر در جهاد کشاورزی و بسیجیان عزیز حوزه اصناف و کارشناسان تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی  بر رعایت قیمت‌های مصوب از سوی واحدهای صنفی و خرده ‌فروش ها در سطح بازار نظارت دقیق خواهند داشت.

 

وی بیان داشت: در این زمینه گشت‌های مشترک اتاق اصناف، تعزیرات، صمت و بسیج اصناف  نیز برقرار است و با هرگونه گران‌فروشی برخورد خواهد شد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب