در جلسه تنظیم بازار اسلام آبادغرب مطرح شد؛

رصد وضعیت بازار و نرخ گیری ۸۰ قلم کالای مصرفی ضروری به صورت روزانه

کد خبر: 307576
|
23:54 - 1400/09/28
نسخه چاپی
رصد وضعیت بازار و نرخ گیری ۸۰ قلم کالای مصرفی ضروری  به صورت روزانه
در جلسه تنظیم بازار اسلام آباد غرب بر رصد وضعیت بازار اقلام ضروری و نرخ گیری ۸۰ قلم کالای مصرفی ضروری به صورت روزانه توسط کارشناسان مربوطه تاکید گردید.

به گزارش اسلام آباد خبر ،در آستانه جلسه تنظیم بازار با حضور فرماندار،دادستان، معاونت فرمانداری،  بخشداران،  مدیر جهادکشاورزی، روسای ادارت صمت، اتاق اصناف، تعاون روستایی، بهداشت، دستگاه های نظارتی و بسیج در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد. 

 

در این جلسه مباحثی چون آرد و نان، اقلام مصرفی و نظارتهای لازم در توزیع، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 در همین راستا جلسه تنظیم بازار با حضور مدیر جهاد کشاورزی، روسای ادارات صنف، تعزیرات حکومتی، غله، نماینده فرمانداری، فرمانده حوزه بسیج اصناف و کارشناسان تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی در محل مدیریت این شهرستان برگزار گردید.

 

در این جلسه مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گفت: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد، این نشست با هدف بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی ، اتخاذ تدابیر و کنترل بازار تشکیل شد است.

 

در ادامه این جلسه  رئیس اتاق اصناف  شهرستان گفت: رصد وضعیت بازار اقلام ضروری و نرخ گیری ۸۰ قلم کالای مصرفی ضروری  به صورت روزانه توسط کارشناسان مربوطه باید با برنامه دقیق صورت گیرد.

 

در پایان مقرر گردید با کمک بسیج و کارشناسان بازرسی استمرار فعالیت گشت های سیار با هدف حضور محسوس بر بازار و نانوایها و  برخورد با متخلفین صورت گیرد و  اطلاع رسانی در خصوص توزیع کالاها با نرخ مصوب دولتی بین شهروندان به صورت مستمر انجام شود.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها