در شورای اداری اسلام آبادغرب مطرح شد؛

تأکید بر تداوم واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان/تکریم ارباب رجوع و اهمیت بخشیدن به مطالبات مردم

کد خبر: 307447
|
20:14 - 1400/08/17
نسخه چاپی
تأکید بر تداوم واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان/تکریم ارباب رجوع و  اهمیت بخشیدن به مطالبات مردم
در شورای اداری اسلام آبادغرب ضمن تأکید بر تداوم واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان، اعلام شد: مدیران ومجموعه کارکنان ادارات باید با اهمیت بخشیدن به مطالبات مردم برای گره گشایی از مشکلات آنها تلاش نمایند‌.

به گزارش اسلام آباد خبر ،جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب با حضور فرماندار،  امام جمعه شهرستان،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه و مدیران ادارات شهرستان برگزار گردید.

جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در جلسه شورای اداری ضمن عرض خیر مقدم به اعضای شورای اداری و سردار باباخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه و هیئت همراه، اظهار کرد: یاد شهدا بعنوان سندهای افتخار جامعه ما بایستی همیشه گرامی داشته شود و در راستای حفظ و تحقق آرمانهای آنها که همانا آرمان ملت بزرگ ایرانست قدمهای موثری برای اعتلای نام و یاد آنان برداشته شود و مهمترین حرکت در پاسداشت خط سرخ آنها ترویج فرهنگ ایثار وشهادت درجامعه اسلامی است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث بازگشایی مدارس عنوان نمود : از زمان شیوع ویروس کرونا به جهت اعمال محدویت ها و حفظ سلامتی در جامعه آموزش تحصیلی دانش آموزان بطور غیر حضوری و از طریق سیستم آموزشی شاد و با تلاش فرهنگیان فرهیخته انجام شده است والان با تصمیم ستاد ملی کرونا ؛ مدارس با دائر شدن کلاس ها بازگشایی شده اند و آموزش تحصیلی بطور حضوری در آغاز شده است ، لذا ضرورت دارد شیوه نامه های بهداشتی در این ارتباط با نظارت دقیق آموزش و پرورش و با مسئولیت مدیران و فرهنگیان در مدارس دقیقا اجرایی گردد. و در این رابطه نقش خانواده ها و انجمن اولیاء در همکاری و همراهی‌ با مدرسه بسیارمهم و سازنده خواهد بود.

 

حیدری با اشاره به آمار واکسیناسیون ۷۳ درصدی دانش‌آموزان و ۸۵ درصدی فرهنگیان، عنوان نمود: بحث تداوم واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان باید در اولویت قرار گیرد و همه فرهنگیان، کارمندان و کارکنان ادارات با مشارکت در این امر بسیار مهم در جهت افزایش ایمنی در جامعه کوشا بوده و با پیروی از دیدگاه و نظر کارشناسان حوزه سلامت و همچنین سیاست‌ گذاریهای ستاد ملی کرونا در راستای اجرای واکسیناسیون بصورت خاص اقدام نمایند.

 

 

فرماندار شهرستان دربخش دیگری از سخنان خود با تقدیر ازدست اندرکاران تئاتر مرصاد، جامعه هنری را از سرمایه‌ های فرهنگی شهرستان و استان دانست و بر حمایت همه جانبه از این قشر برای برگزاری با شکوه تئاتر مرصاد تاکید نمود.

 

وی ابراز داشت : برگزاری دوازدهمین دوره این جشنواره ملی در حال پیگیری و در دستورکار مجموعه دست اندرکارانست و می طلبد همه دوستدارن فرهنگ این امر مهم را مورد توجه قرار دهند و از آن پشتیبانی نمایند.

 

حیدری با تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: مدیران ومجموعه کارکنان ادارات باید با اهمیت بخشیدن به مطالبات مردم برای گره گشایی از مشکلات آنها تلاش نمایند‌و ودر این ارتباط  پاسخگو باشند و مدیران دستگاهها ترتیبی اتخاذ نمایند که با برنامه ریزی لازم در میان مردم حضور یابند ونسبت به رسیدگی مشکلات اقشار جامعه اهتمام ورزند.

 

فرماندار اسلام آباد غرب در بخش دیگری از سخنان خود به خشکسالی و افت منابع زیر زمینی آب اشاره کرد وگفت: خشکسالی بشدت باعث افت  منابع آبی شهرستان و بویژه سفره های زیر زمینی خصوصا در دشتهای شهرستان شده و همین مسئله باعث میشود که مدیران ادارات با برنامه ریزی کافی ، آمادگی لازم را برای روزهای مبادا و مقابله با تبعات آن داشته باشند.

 

 

حیدر در ادامه سخنان خود افزود: نظارت بر بازار باید به یک امر مستمر، موثر و هدفمند تبدیل‌ شود و اداره صمت، اصناف و تعزیرات حکومتی شهرستان بر نظارتها بیافزایند و با متخلفینی‌که اقدام به گرانفروشی مینمایند برخورد قانونی نمایند.

 

حیدری در در پایان با بیان تذکرات دیگری در حوزه مسائل اداری و کاری ،مدیران را به تلاش بیشتر در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف شهرستان فرا خواند.

 

 

نظارت بیشتر بر خبازی ها و نان مردم،  آمادگی شهرداری و مدیریت بحران جهت بارندگی ها و سیل های احتمالی، همکاری بانک‌ها با مردم در خصوص امهال وام ها و رفع مشکلات مردم، رصد بیماریها توسط دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان، پرداخت بدهی معوقه کارگران شهرداری ها و راهکارهای مناسب جهت درآمدزایی شهرداری ها از دیگر مباحث مطرح شده توسط فرماندار در این جلسه بود.

 

سردار باباخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در این جلسه از شناسایی هویت یکی از شهدای گمنام مدفون در اسلام آبادغرب خبر داد و با  گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: هر چه در خصوص شهدا بگوییم باز هم کم گفته ایم در همین شهرستان جوانان عزیز گردان حمزه سیدالشهدا در دوران دفاع مقدس رشادت ها نمودند و درس ایثار به همگان دادند و به برکت خون شهدا کشور ما اقتدار دارد و مردم با آرامش زندگی می‌کنند، اقتدار امروز ما بخاطر جانفشانی روزهای گذشته شهداست.(مشروح خبراینجا)

 

 

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آباد غرب نیز در جلسه شورای اداری اظهار کرد: به واسطه خدمت،قلوب مردم را باید نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلگرم کنیم چرا که این بالاترین عملکرد پدافند غیرعامل است.

وی با بیان اینکه؛ تعامل با مردم باعث می‌شود توطئه های دشمنان نقش بر آب شود،عنوان کرد: مدیران باید خدمات و تلاش ها را باید به سمع و نظر مردم برسانند، آگاهی‌بخشی ها به مردم غیر از اسناد طبقه بندی شده را در سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی بیان داشت: تبلور ارتباط با مردم شرکت در نماز جمعه و حرف زدن با مردم است و برخی مدیران در این زمینه کاهلی می کنند لذا باید بیشتر با مردم گفتگو کنیم و میزهای خدمت در نماز جمعه و مناسبت ها بیشتر برگزار شود.

 

سرهنگ موسوی جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب ضمن تشریح طرح خود حفاظتی دفاع از مقر بعنوان یک امر مهم در پدافند غیر عامل، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: این صندلی‌های خدمت امانتی است که در راستای خدمت رسانی به مردم در اختیار مدیران قرار گرفته است و باید قدر آن ها دانسته شود و در راه خدمتگزاری بیشتر گام برداریم.

 

 

مجتبی عبدی رییس آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب نیز با اشاره به بازگشایی مدارس به برخی از مشکلات مدارس من جمله مشکلات گرمایشی عنوان کرد.

 

وی اضافه کرد: ۲۴۰۰ نفر از ۳۶ هزار دانش آموز شهرستان فاقد تبلت و گوشی هستند که اسامی ایشان اعلام شده که در صورت کمک خیرین برای ایشان تهیه گردد.

 

سعید نوروزی دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در  شورای اداری شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد این جشنواره ملی و ایدئولوژیک، خواستار حمایت بیش از پیش مدیران شهرستان، استان و کشور از این رویداد ها فرهنگی شد.

 

شهبازی شهردار حمیل در این جلسه با ارائه گزارشی گفت: بدهکاری ۳میلیاردی شهرداری حمیل با انجام کارهای زود بازده و آماده کردن زیر ساخت ها قابل جبران است.

 

در این مراسم مدیران شهرستان نکته نظرات خود را بیان نمودند، همچنین با حضور نماینده ایثارگران سپاه همدان در خصوص اجرای هماهنگی مراسم استقبال از خانواده شهید گمنام  شناسایی شده و گرامیداشت یاد شهدا رایزنی بعمل آمد.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب