فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خدمت رسانی ۱۲هزار کادر درمانی و ۲۸ بیمارستان تخصصی ارتش به بیماران کرونایی/ خانه سازی برای کارکنان ارتش تکلیفی برعهده ماست

کد خبر: 307220
|
04:39 - 1400/06/09
نسخه چاپی
خدمت رسانی ۱۲هزار کادر درمانی و ۲۸ بیمارستان تخصصی ارتش به بیماران کرونایی/ خانه سازی برای کارکنان ارتش تکلیفی برعهده ماست
فرمانده نزاجا در تیپ 181 اسلام آبادغرب گفت: ۱۲هزار کادر درمانی و ۲۸ بیمارستان تخصصی ارتش کلاً در خدمت بیماران کرونایی هستند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اففتاح افتتاح منازل سازمانی کارکنان تیپ ۱۸۱ ارتش در شهرستان اسلام آباد غرب اظهار کرد: در نیروی زمینی ارتش ما  اصولی را برای فرماندهی انتخاب کرده ایم؛ اصل اول ولایت محوری، اصل دوم عدالت محوری و اصل سوم شایسته سالاری است، ولایت محوری یعنی اینکه در غیاب رسول گرامی اسلام و ائمه اطهار، ولی فقیه نماد مجسم صراط مستقیم است، راه درست راهی جز راه ولایت فقیه نیست و امروز ولایت فقیه بالاترین نعمتی است که با توسل به این نعمت و با تبعیت و شکر این نعمت می توانیم راه را از چاه تشخیص دهیم و در صراط درست الهی قرار بگیریم.

 

وی تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را از افتخارات نیروی زمینی ارتش دانست و گفت: در این راه موفقیت های فراوانی  بدست آمده که باید شکر گذار آنها بود.

 

امیر حیدری با اشاره به سفر هفته گذشته آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشور به خوزستان و تماس مدیر دفتر ایشان مبنی بر درخواست کمک از ارتش در بحران کرونا به مردم خوزستان، بیان داشت: این نشان از پرونده موفق خدمت رسانی نیروی زمینی ارتش در بحران هاست که مسئولین به این نتیجه رسیده اند که این نیرو در سختی ها و تنگناها قابل اتکا می باشد.

 

وی افزود: خدمات ارتش در حوادث غیر مترقبه، زلزله، سیل و دیگر بحران ها باعث شده در ذهن جامعه باقی بمانیم و در افکار عمومی جایی برای خودمان پیدا کنیم که جای شکر دارد و این مهم به واسطه ی ولایت محوری و تبعیت از ولایت میسر شده است که همین امر موجب برکت در کار ما شده است و امروز نیروی زمینی ارتش شأن و منزلت ویژه ای در جامعه پیدا کرده است و این کار توسط ولایتمدارانی که در نیروی زمینی مسئولیت های مختلفی دارند انجام شده است.

 

فرمانده نزاجا عنوان کرد: بحث خانه سازی یکی از تکالیفی است که بر عهده ماست که برای معیشت و ارتقاء منزلت کارکنان خود فکری بکنیم و و هیچ خدمتی بالاتر از مسکن نیست چون هر کاری برای کارکنان انجام دهیم به عظمت مسکن در زندگی آنها اثر بخش نیست.

 

امیر حیدری گفت: ما در واحد سازمانی این تیپ بالغ بر ۶۰۰ واحد سازمانی برای کارکنان تعریف کرده ایم که کارکنان ما حداقل دغدغه اجاره نشینی نداشته باشند و در آینده هیچ عزیزی بدون خانه سازمانی نباشد.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: در دیدار مقام معظم رهبری لطف معظم له شامل حال ارتشیان شده که ضمن ابراز رضایت از گزارش خدمات ارتش فرمودند؛ هر نظامی که ۲۵ تا ۳۰ سال در ارتش خدمت کرد، بداند و اطمینان پیدا کند یک واحد خانه شخصی برای او هست و این تکلیف بزرگی بر عهده ما گذاشته که در کنار خانه سازمانی برای کارکنان مان خانه شخصی بسازیم لذا به دستور امیر موسوی فرمانده کل ارتش، طرح کوثر تدوین و برنامه ریزی شده که به یاری خدا از همین امسال برای ساخت خانه شخصی جهت کارکنان اقدام می‌کنیم و تحویل عزیزان خواهیم داد.

 

وی افزود: این طرح در ارومیه، همدان، اهواز، زاهدان و تهران آغاز شده در مرحله تعیین پیمانکار است و به زودی در استان کرمانشاه آغاز خواهد شد و تا ۵۰ درصد پیشرفت، تکلیف نیروی زمینی است و پس از آن مابقی هزینه از مالکین گرفته خواهد شد لذا این نوید را به همه همرزمان می دهیم که نیروی زمینی افتخار دارد برای کارکنان هم خانه سازمانی و هم خانه شخصی بسازد.

 

امیر حیدری: الحمدالله در حال ساخت ۲۳ هزار خانه سازمانی هستیم که ۱۰۲۸ واحد در کرمانشاه است و بالغ بر ۶۰۰ واحد در تیپ ۱۸۱ اسلام آبادغرب است.

 

وی افزود: نیروی زمینی در همه عرصه ها پای کار بوده است  امروز تمام توان نیروی زمینی برای مبارزه با بیماری کرونا پای کار آمده است و در این مسیر10 شهید مدافع حرم سلامت تقدیم انقلاب شده است و این نشان از پا در رکابی نیروی زمینی ارتش است.

 

فرمانده نزاجا گفت: ۱۲ هزار کادر درمانی و ۲۸ بیمارستان تخصصی ارتش کلاً در خدمت بیماران کرونایی هستند و هر روز و هر هفته نیز در شهرها و استان های کشور، بیمارستان ها و بخش های درمانی مختلفی افتتاح می شود و خداوند متعال توفیقی عنایت فرموده که هر روز ولایتمداری را با پرونده جدیدی به منصه ظهور برسانیم.

امیر حیدری با اشاره به دغدغه رفت و آمد برخی از پرسنل ارتش به پیمانکاران پروژخ خانه های سازمانی تیپ 181 یادآوری نمود که تمام همت خود را بگذارند که فاز اول پروژه ۲۱۶ واحدی تا پایان سال تحویل داده شود و در پیشرفت پروژه 306 واحدی اهتمام صورت گیرد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها