معاون اداره بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

تصویب ۲۴ طرح اشتعالزا در کمیته اشتغال بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 306985
|
14:11 - 1400/04/07
نسخه چاپی
تصویب ۲۴ طرح اشتعالزا در کمیته اشتغال بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب
معاون اداره بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب از تصویب ۲۴ طرح اشتعالزا در کمیته اشتغال بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  حسین صفری معاون اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب گفت : ۳۴ پرونده اشتغال مددجویان تحت حمایت بهزیستی توسط اعضا کمیته اشتغال مورد بررسی قرار گرفت که ۲۴ طرح آن به تصویب رسید .

 

 

 صفری اظهار داشت : با پرداخت تسهیلات این طرح ها از سوی بانک های عامل به صورت خود اشتغالی برای ۲۴ نفر از معلولان و زنان سرپرست خانوار شغل ایجاد می شود.

 

 

 وی افزود: افراد فاقد شغل تحت پوشش بهزیستی با داشتن مدرک فنی و حرفه ای و یا پروانه کسب با نظر مددکار میتوانند از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کنند.

 

 

 صفری در این جلسه خواستار تسریع در معرفی مددجویان  واجد شرایط برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی شد و گفت: باید به صورت مستمر بر اشتغال ایجاد شده مددجویان تحت حمایت نظارت شود تا شاهد اشتغال پایدار برای این جامعه هدف باشیم.

 

 

 همچنین در این جلسه در خصوص اصلاحیه بخشنامه اشتغال توسط کارشناس اشتغال شهرستان نکاتی ارائه شد و کارشناس اشتغال به سوالات مددکاران مراکز دولتی وغیر دولتی در زمینه چگونگی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت پاسخ داد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد