معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب:

ساماندهی نخاله های ساختمانی در سطح شهر از وظایف شهرداری است

کد خبر: 306803
|
22:08 - 1400/02/20
نسخه چاپی
ساماندهی نخاله های ساختمانی در سطح شهر از وظایف شهرداری است
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب گفت: ساماندهی نخاله های ساختمانی در سطح شهر از وظایف شهرداری است و باید خودروهای حمل نخاله تحت نظارت و کنترل شهرداری باشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  جلسه رفع مشکلات تخلیه پسماند و نخاله های ساختمانی در حاشیه شهر  با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، نمایندگان محیط زیست ، شهرداری، راهنمایی و رانندگی، منابع طبیعی ، موسسات مردم نهاد ، دفاتر تسهیگری و خانه مشارکت سلامت شهرستان اسلام آبادغرب برگزار گردید.

 

سیروس عبدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب در این جلسه گفت:  ساماندهی نخاله های ساختمانی در سطح شهر از وظایف شهرداری است و باید خودروهای حمل نخاله تحت نظارت و کنترل شهرداری باشد.

 

در این جلسه پس از گفتگو و تبادل نظر در خصوص پسماندها و نخاله های ساختمانی مقرر شد تمامی مسئولین درراستای  ساماندهی  برای تعیین  محل تخلیه و چگونگی جمع آوری و تخلیه در محل مناسب همکاری ، هماهنگی و تعامل لازم را داشته باشند و شهرداری نسبت به ساماندهی و مجوز تردد ماشین های حمل نخاله اقدام نماید.

 

گفتنی ست؛ در ماده ۲۰ قانون پسماند آمده است: خودروهای تخلیه کننده پسماند در اماکن غیرمجاز، علاوه بر مجازات های مذکور در قانون  به یک تا 10 هفته توقیف محکوم خواهند شد.

 

امید است ادارات عضو ستاد پسماند با وجود این دست قوانین صریح به وظایف خود عمل نمایند و با متخلفین که برهم زننده  منظر شهری هستند برخورد قاطع نماید.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب