توسط معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري اسلام آباد غرب صورت گرفت:

بازدید از پروژهای اجرا شده و درحال اجرای بخش کشاورزی در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 306774
|
13:32 - 1400/02/07
نسخه چاپی
بازدید از پروژهای  اجرا شده و درحال اجرای بخش کشاورزی در شهرستان اسلام آبادغرب
معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري اسلام آباد غرب از پروژهای اجرا شده و درحال اجرای بخش کشاورزی در شهرستان اسلام آبادغرب بازدید بعمل آورد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، كيومرث جليليان معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري اسلام آباد غرب به همراه مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از پروژهای اجرا شده بخش کشاورزی و در دست اقدام این بخش بازدید کردند.

  در این بازدید مهندس کریمی یاد آور شد، از جمله اقدامات مهمی که جهاد کشاورزی دربخش کشاورزی و خدمات رسانی به کشاورزان انجام داده است شامل مرمت و بازسازی ۱۷ کیلومتر از جاده بین مزارع جهت دسترسی راحتتر کشاورزان به زمین های خود و انجام کشاورزی مکانیزه که باعث افزایش عملکرد و درآمد کشاورزان خواهد شد و  میزان اعتبار جذب شده جهت اجرای آن یک میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان بوده است.

وی عنوان کرد: جهاد کشاورزی شهرستان برای اولین بار بازسازی دو قنات شاهینی و سراب شوهان را انجام داده که میزان اعتبار جذب شده در لایروبی و بازسازی قنوات به طول ۷۵۹ متر با اعتبار ۳۵۷ میلیون تومان بوده است.

 

 مهندس کریمی خاطر نشان کرد؛ مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با تلاش شبانه روزی کارکنان تحت امر این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی در یک سال اخیر در احداث باغات مدرن داربستی ، احداث کانالهای بتنی بویژه در روستای زعفران و توسعه سطح گلخانه های شهرستان و ... فعالیتهای مستمر و موثری انجام داده است.

 

 در پایان این بازدید دکتر جلیلیان از تلاش و فعالیتهای خوب انجام گرفته در بخش کشاورزی شهرستان از مدیر و کارکنان این مدیریت تشکر نمود.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها