قادری در گفت‌وگو با دانا مطرح کرد؛

مهلت دو هفته‌ای دولت برای اصلاح بودجه/ احتمال تصویب بودجه دو دوازدهم در مجلس

کد خبر: 306713
|
17:05 - 1399/11/14
نسخه چاپی
مهلت دو هفته‌ای دولت برای اصلاح بودجه/ احتمال تصویب بودجه دو دوازدهم در مجلس
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت برای اصلاح لایحه بودجه و ارسال آن به مجلس دو هفته فرصت دارد و در صورت خودداری از اصلاح لایحه، مجلس بودجه دو دوازدهم را تصویب خواهد کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادیشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد سرنوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ بعد از رد کلیات آن توسط مجلس، اظهار کرد: دولت دو هفته فرصت دارد تا لایحه بودجه را اصلاح کرده و دوباره به آن را مجلس ارائه دهد.

 
وی در مورد اینکه اگر دولت از اصلاح لایحه بودجه خودداری کرد، چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: در این صورت مجلس بودجه دو دوازدهم را تصویب خواهد کرد تا مشکلی برای کشور ایجاد نشود تا اینکه دولت بعد سرکار بیاید و لایحه بودجه را ارائه دهد.
 
این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: امیدواریم دولت به موقع برای اصلاح بودجه اقدام کند تا مجلس بتواند با توجه به روزهای باقی مانده تا پایان سال آن را نهایی کند و در غیر این صورت هم مجلس اقدامی جز تصویب بودجه چند دوازدهم ندارد.
 
قادری در پایان در مورد اینکه آیا مجلس می‌تواند خودش لایحه بودجه ۱۴۰۰ را اصلاح کند، گفت: در صورتی که دولت از اصلاح و ارسال آن به مجلس خودداری کند، مجلس می‌تواند خودش برای اصلاح و تصویب بودجه اقدام کند. همانگونه که دولت برای ارسال لایحه برنامه ششم اقدام نکرد و مجلس خودش اقدام به نوشتن برنامه ششم کرد.
 
انتهای پیام

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد