معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب در ستاد بزرگداشت دهه فجر مطرح کرد:

راز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی مردمی بودن است

کد خبر: 306698
|
17:53 - 1399/11/11
نسخه چاپی
راز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی مردمی بودن است
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان با بیان اینکه، راز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی مردمی بودن است، بیان داشت: از ابتدای انقلاب 57 تاکنون اکثریت برنامه های انقلاب با محوریت مردم بوده است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای ستاد صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

 

سیروس عبدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب در این جلسه با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا، اظهار کرد: جمهوری اسلامی با نام امام خمینی(ره) گره خورده و در هر گوشه ای از جهان ، این انقلاب با نام و یاد امام(ره) شناخته می شود.

 

وی افزود: مدیران و رسانه ها که خود از دستاوردهای نظام و پشتوانه های انقلاب  می باشند وظیفه دارند دستاورد های این نظام را به جهانیان معرفی نمایند .

 

عبدی عنوان کرد: اولین و مهمترین دستاورد نظام اسلامی این است که با وجود تمام مشکلات و تنوع تفکرات و دیدگاه ها در داخل مرزهای جغرافیایی کشورمان برای سرنوشت کشورمان تصمیم می گیریم و این دستاوردها به یمن امام(ره)، رهبری و شهدا بدست آمده و باید به گوش مردم برسد.

 

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان با بیان اینکه، راز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی مردمی بودن است، بیان داشت:  از ابتدای انقلاب 57 تاکنون اکثریت برنامه های انقلاب با محوریت مردم بوده است و این یعنی انقلاب ما مردمی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها