امام جمعه موقت اسلام آبادغرب مطرح کرد:

خانواده ها باید در اولویت برنامه ریزی حجاب و عفاف قرار گیرند

کد خبر: 306660
|
12:25 - 1399/11/04
نسخه چاپی
خانواده ها باید در اولویت برنامه ریزی حجاب و عفاف قرار گیرند
امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: خانواده ها باید در اولویت برنامه ریزی حجاب و عفاف قرار گیرند و لذا بیش از هرچیز باید از طریق انجمن اولیاء و مربیان برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

به گزارشاسلام آباد خبر،  با حضور امام جمعه موقت اسلام آبادغرب ( رئیس حوزه علمیه برادران)، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ،  و جمعی از اساتید حوزه علمیه، کمیته مشورتی شورای فرهنگ عمومی پیرامون مسائل فرهنگی اجتماعی با محوریت حجاب و عفاف برگزار شد. 

 

 

حجت الاسلام روح الله  کرمی نیا رئیس حوزه علمیه برادران و امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف اظهار کرد: وضعیت حجاب و پوشش مناسب نیست و باید با اقدامات فرهنگی در این مسیر گام برداریم. 

 

 

وی افزود : خانواده ها در اولویت برنامه ریزی حجاب و عفاف باید قرار گیرند و لذا بیش از هرچیز باید از طریق انجمن اولیاء و مربیان برنامه ریزی لازم را داشته باشیم. 

 

 

حجت السلام کرمی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر در این بحث تقویت روضه های خانگی و برنامه ریزی برای این روضه ها است و از طریق این روضه ها می توان زمینه بازگو کردن موضوع را پیدا کرد . 

 

 

مدیر حوزه علیمه شهرستان یادآور شد: استفاده از  ظرفیت نخبگان دینی و مذهبی و ، استفاده از ظرفیت مراکز دینی از جمله تقویت بقاء متبرکه و برگزاری برنامه های فرهنگی متناسب با این موضوع می تواند موثر باشد. 

 

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز در این جلسه به وضعیت و واقعیت های موجود جامعه اشاره و گفت: یکی از عمده ترین مشکلات در حوزه حجاب و عفاف تضاد و تناقض در سیاستگذاری های فرهنگی د رمواجهه با این موضوع است. 

 

وی افزود : وضعیت حجاب نباید ما را از حداقل فعالیت های ممکن در این حوزه دلسرد و مایوس کند و باید تلاش کنیم در این مسیر برنامه ریزی و فعالیت داشته باشیم. 

 

 

 اساتید حوزه علمیه شهرستان نیز در  این جلسه با بیان مشکلات و  راهکارها، پیشنهاداتی را جهت بررسی در چلسه شورای فرهنگ عمومی ارائه نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها