آیت‌الله میرباقری در گفت و گو با دانا:

بصیرت ملت در 9 دی از جنس ولایتمداری بود/ اعتقاد به اسلام و انقلاب ریشه در جان ملت دارد

کد خبر: 306570
|
17:25 - 1399/10/09
نسخه چاپی
بصیرت ملت در 9 دی از جنس ولایتمداری بود/ اعتقاد به اسلام و انقلاب ریشه در جان ملت دارد
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اعتقاد به اسلام و اهل بیت و ولایت و انقلاب در جان مردم است و هیچ عاملی نمی تواند آن را منحرف کند گفت: ملت همین که دید به بهانه اعتراضات انتخاباتی شعارهای ضد انقلاب در خیابان ها سر داده می شود تاب نیاوردند و حماسه 9 دی را خلق کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،«آیت الله سید محمدمهدی میرباقری»، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسیشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه ملت ایران در 9 دی بصیرت خود را به نمایش گذاشت گفت: بصیرت مردم در 9 دی از جنس ولایتمداری و اعتقاد به اسلام ناب بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ملت ایران در سال 57 از همان ابتدای با بنا و ریشه اسلام پایه گذاشته شد عنوان کرد: شعار ملت ایران از همان ابتدا و حتی قبل از بازگشت امام خمینی (ره) از تبعید «جمهوری اسلامی ایران» بود، مردم اسلام را می خواستند و برای اسلام قیام کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی چه در اوایل انقلاب و چه در تمام این 40 سال به دنبال انحراف انقلاب از مسیر اسلام بودند تصریح کرد: در جریان فتنه 88 ملی‌گراها، سلطنت‌طلبان، منافقین و تمام جریانات ضد انقلاب به دنبال حذف اسلامیت از جمهوری اسلامی ایران بودند.

آیت الله میرباقری با اشاره به اینکه در فتنه 88 دشمن قصد داشت اسلام و ولایت را از مردم بگیرد ادامه داد: اسلام با تبعیض نژادی مخالف است چنانچه پیامبر اکرم(ص) فرمودند بین عرب و عجم هیچ تفاوتی وجود ندارد اما وقتی در جریان فتنه 88 شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» می دادند در حقیقت علیه اسلام و انسانیت شعار می دادند.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد به اسلام و اهل بیت و ولایت و انقلاب در جان مردم است و هیچ عاملی نمی تواند آن را منحرف کند تصریح کرد: ملت همین که دید به بهانه اعتراضات انتخاباتی شعارهای ضد انقلاب در خیابان ها سر داده می شود تاب نیاوردند و حماسه 9 دی را خلق کردند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن می داند اگر اسلام و ولایت را از ملت ایران بگیرد به انقلاب اسلامی ضربه خواهد زد تاکید کرد: مردم برای دفاع از دین در 9 دی قیام کردند تا مانع از انحراف کشور از اسلام و اسلامیت شود.

 

انتهای پیام/ک

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب