به مناسبت هفته پرستار و سالروز ولادت حضرت زینب(س) صورت گرفت؛

آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 306532
|
14:19 - 1399/10/01
نسخه چاپی
آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان اسلام آبادغرب+تصاویر
به مناسبت هفته پرستار و سالروز ولادت حضرت زینب(س) آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان اسلام آبادغرب با حضور مهندس حیدری فرماندار ، سرهنگ باوندپور فرمانده سپاه، دکتر نادری رییس شبکه بهداشت و درمان، میرزائی مدیر دفتر نماینده شهرستان، تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و محمدی مسئول آستان قدس رضوی شهرستان در بیمارستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

در این آیین مسئولین شهرستان در معیت ریاست بیمارستان از پرستاران بخش کووید۱۹بیمارستان امام خمینی (ره)  تجلیل نمودند و در ادامه مدیریت شبکه بهداشت ، درمان و حراست شبکه ، ریاست بیمارستان و رییس نظام پرستاری از پرستاران بخش ها تجلیل نمودند.

در این مراسم ولی محمدی مسئول دفتر آستان قدس رضوی شهرستان و جمعی از خادمیاران از مقام مدافعان سلامت با اهداء گل و هدایای تبرکی آستان قدس رضوی، از تعدادی از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان تقدیر و تشکر نمودند.

گفتنی ست؛ همزمان با روز پرستار از سوی اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان با اهداء لوح سپاس به پرستاران بخش کرونایی بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب با قطعه شعری زیبا از استاد روح الله شرفی(شاعر اسلام آبادی) و خوشنویسی استاد بهروزدربی( از انجمن خوشنویسان شهرستان) از مقام بلند پرستاران تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها