آیین رونمایی از بازی «سفیر عشق» برگزار شد؛

سردار سلیمانی: قدرت فرهنگی در ملت ایران یک ظرفیت استثنایی است/ معین: «سفیر عشق» ثمره ورود بسیج به فضای مجازی است

کد خبر: 306529
|
15:19 - 1399/09/30
نسخه چاپی
سردار سلیمانی: قدرت فرهنگی در ملت ایران یک ظرفیت استثنایی است/ معین: «سفیر عشق» ثمره ورود بسیج به فضای مجازی است
آیین رونمایی از بازی «سفیر عشق» با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین و مسلم معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین رونمایی از بازی «سفیر عشق» با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، مسئول سازمان بسیج مستضعفین، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین و مسلم معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج، عماد رحمانی نویسنده و کارگردان این بازی رایانه ای برگزار شد.

«سفیر عشق» ثمره ورود بسیج به فضای مجازی است/ این بازی به استاندارهای جهانی نزدیک است

 «مسلم معین»، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در آیین رونمایی از بازی رایانه ای «سفیر عشق» با اشاره به اینکه این بازی رایانه ای ثمره ورود بسیج به همه لایحه‌های فضای مجازی است، گفت: بازی های کامپیوتری در دنیا یکی از ابزارهای مهم در اختیار علوم نظامی است به طوری که چه در ایالات متحده و چه در اروپا در این حوزه مورد استفاده قرار گرفته و سر ریز آن در حوزه سرگرمی به عنوان صنعت پولساز مورد توجه جدی است.
 
وی با بیان اینکه ورود بسیج به این فضا نیازمند تسلط به چند حوزه از جله علوم اجتماعی و روانشناسی است تا یک کار قابل عرضه ارائه شود تصریح کرد: این کار آغازی به ورود جدی بسیج به حوزه بازی های رایانه ای است.
 
معین با اشاره به این موضوع که بکارگیری حدود ۱۰ هزار انیمیشن منحصربه فرد و ۱۳ ساعت گیم پلی نشان از ویژگی ساخت این بازی رایانه ای است عنوان کرد: این بازی رایانه‌ای به استاندارهای جهانی نزدیک است و مورد توجه جدی متخصصین این حوزه قرار گرفته است.
 
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه این بازی رایانه ای دستاورد تفکر بسیجی است و انشاالله در خدمت مکتب ایثار و جهاد قرار خواهد گرفت خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره گیری از دانشی که در بین بسیجیان وجود دارد و با حمایت فرمانده بسیج در این زمینه هر روز با پیشرفت های بیشتری مواجه شده و قله های دیگری را فتح کنیم.
 
 
«سردار غلامرضا سلیمانی»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در آیین رونمایی از بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» ضمن تبریک میلاد حضرت زینب و روز پرستار گفت: پرستاران این روزها حافظان سلامت هستند و به درستی روز میلاد حضرت زینب (س) به این نام نامگذاری شده است.
 
وی با اشاره به اینکه ملت ها برای نیل به سعادت انسانی و کمالات الهی نیاز به بقا دارند گفت: بقای هر ملت مستلزم قوی بودن است و قوی بودن نیز  هم در عصر حاضر و هم در گذشته مورد توجه بوده است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ابعاد مختلف قدرت عنوان کرد: قدرت  اقتصاد، قدرت  دفاع، قدرت سیاسی و قدرت فرهنگی از  مولفه های اساسی قدرتمند بودن است.
 
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه تصور کنید زمانی را که اقتدار دفاعی نباشد و قدرت فرهنگی وجود داشته باشد چه شرایطی رقم می خورد عنوان کرد: در دوره ای در کشور، ما قدرت دفاعی نداشتیم مغول ها آمدند حاکمیت سیاسی و نظامی را از بین بردند اما آنچه باعث شد جوانه های قدرت دوباره در ایران رشد کند، قدرت فرهنگی بود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران توانست در سایه قدرت فرهنگی اشغالگران را شکست دهد ادامه داد: ما دارای ظرفیت هایی در ایران هستیم که به گفته محققان دنیا این ظرفیت استثنایی است و آن هم مولفه قدرت فرهنگی است.
 
وی با اشاره به اینکه ملت ایران در زمینه قدرت سیاسی و نظامی بسیار قوی است گفت: قدرت فرهنگی در ملت ایران یک قدرت استثنایی است و امام راحل نیز از همین قدرت استفاده کرد که به انفجار نور تبدیل شد.
 
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه قدرت فرهنگی از اجزا متنوع تشکیل شده گفت:  یکی از ابعاد این قدرت هنر است و خوشبختانه ملت ایران از بعد قدرت هنری متمایز از تمام دنیا است.
 
وی با بیان اینکه امروزه جلوه های جدیدی از هنر به منصه ظهور رسیده است ادامه داد: با غنای تاریخی ملت ایران می توانیم با تکیه بر ظرفیت هنری از فناوری های روز جهان حداکثر استفاده را برده و محصولاتی تولید کنیم که مردم و جوانان آن را طلب می کنند.
 
رییس سازمان بسیج با بیان اینکه بازی رایانه ای «سفیر عشق» در تراز مولفه های ملت ایران و قدرت هنری این کشور و جوانان برامده از انقلاب اسلامی است گفت: این آغاز  امید بسیجیان خواهد بود که تولیدات بیشتری در این حوزه داشته باشند.
 
وی ابراز امیدواری کرد بستر مناسب برای شکل گیری استعدادهای جوانان در این زمینه بیش از گذشته  فراهم شود.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه یکی از رسالت های تشکیلات مردمی بسیج پشتیبانی از خلاقیت‌ها و فراهم کردن بستر هنرمندی جوانان است گفت: حتما همه ظرفیت خود را برای این امر به میدان خواهیم آورد، ملت ایران این انتظار را به حق از جوانان هنرمند دارند که در حوزه های مختلف آثار هنری در تراز گام دوم انقلاب و ملت ایران داشته باشند. جریان فرهنگی انقلاب باید با شتاب حرکت کرده و به عنوان یک الگو مورد تاسی و پیروی جوانان سایر کشورها قرار گیرد.
 
وی با اشاره به سالگرد شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: این تلاش متمرکز است تا صفحاتی از مجاهدت های سردار دلها را در قالب یک بازی رایانه ای نمایان کند، هرچند ظرفیت های درونی این مصلح جهانی گسترده و در ابعاد متعددی است و تنها جوانان نیستند که می توانند از این ظرفیت استفاده کنند بلکه همه ملت های دنیا و ملت بزرگ ایران می توانند از آن به عنوان یک مکتب و مدرسه درس آموز استفاده کنند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شاهد تداوم تولیدات بازی های رایانه‌ای با نام سردار حاج قاسم سلیمانی خواهیم بود، خاطر نشان کرد: این تولیدات با نام سفیر عشق آغاز و امتداد آن با نام سردار سلیمانی خواهد بود تا در نبرد امروز بین نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران که وجه اصلی آن فرهنگی است ملت ایران همچون  ۴۰ سال گذشته به پیروزی برسد و پیروزی نهایی از آن ملت ایران و ملت های آزاده دنیاست.
 
 
در آیین رونمایی از بازی رایانه ای «سفیر عشق» از مهدی جعفری جوزانی رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج تجلیل شد.
 
انتهای پیام/
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد