جلسه تامین امنیت مدارس روستایی اسلام آبادغرب با همکاری بخشداری و نیروی مقاومت بسیج

کد خبر: 306524
|
14:16 - 1399/09/30
نسخه چاپی
جلسه تامین امنیت مدارس روستایی اسلام آبادغرب با همکاری بخشداری و نیروی مقاومت بسیج
جلسه تامین امنیت مدارس روستایی با همکاری بخشداری مرکزی و نیروی مقاومت بسیج در مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه تامین امنیت مدارس روستایی با حضور بخشدار مرکزی و جانشین نیروی مقاومت بسیج در دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.

 

 

برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس در یک سال اخیر اظهار داشت: متاسفانه این امر موجب گردیده است تا برخی افراد سود جو و فرصت طلب با تصرف غیر قانونی در اموال مدارس روستایی خساراتی را به اموال آموزش و پرورش وارد نمایند.

 

 

وی در ادامه از بخشدار مرکزی و نیز جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خواست تا با کمک دهیاران و پایگاه های مقاومت روستایی نسبت به حفاظت و نگهداری از اموال آموزش و پرورش تدابیر لازم را اعمال نمایند.

 

 

محمدی زاد بخشدار مرکزی شهرستان با ابراز تاسف از وقایع پیش آمده گفت: با همکاری دهیاران محترم از وارد شدن خسارت به اموال آموزش و پرورش جلوگیری خواهد شد و تلاش می شود خسارات وارده نیز از محل کمک های محلی جبران گردد.

 

 

شریفی جانشین فرماندهی ناحیه مقاوت بسیج نیز عنوان نمود: با همکاری پایگاه های مقاومت روستایی نسبت به تامین امنیت این مدارس اقدام و در اسرع وقت نسبت به شناسایی و معرفی افراد خاطی به مراجع قانونی اقدام می گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب