زهره صیادی دانشجوی موفق اسلام آبادی:

"مامی توانیم"با پای کار آمدن دانشجویان و جوانان تحقق پیدا می کند/دشمنان ما تاب و تحمل پیشرفت های علمی کشور ما را ندارند

کد خبر: 306448
|
16:09 - 1399/09/16
نسخه چاپی
"مامی توانیم"با پای کار آمدن دانشجویان و جوانان تحقق پیدا می کند/دشمنان ما تاب و تحمل پیشرفت های علمی کشور ما را ندارند
زهره صیادی دانشجوی موفق اسلام آبادی گفت: عبارت "مامی توانیم" یکی از شعار های مورد نظر رهبری است که با پای کار آمدن دانشجویان و جوانان این امر در کشور تحقق پیدا می کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، زهره صیادی از دانشجویان موفق در زمینه های علمی، ورزشی و فعالیتهای جهادی است که به مناسبت 16 آذر روز دانشجو خبرنگار ما با ایشان گفتگو نموده است.

 

وی با تبریک روز دانشجو، یاد سه دانشجوی شهید که بخاطر دفاع از آرمان والای خود جان خود را فدا کردند گرامی داشت.

زهره صیادی دانشجوی ترم سوم رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلام آبادغرب است که مقطع کارشناسی را در سه ترم با معدل 19/65 به پایان رسانده و متقاضی حضور در مقطع کارشتاسی ارشد می باشد، وی در رشته های ورزشی تیمی نیز در مقطع کاردانی به همراه تیم دانشگاه ایلام مقام اول مسابقات والیبال کشور را بصورت تیمی کسب نموده اند اما بخاطر شرایط کرونا نتوانسته یک تیم را در دانشگاه شهرستان سازماندهی نماید.

 

وی عضو کانون های عفاف و حجاب، جانشین مسئول بسیج خواهران دانشگاه آزاد، مربی صالحین بسیج، عضو فعال هلال احمر، فعالیت شغلی خیاطی و سرپرست گروه جهادی دانشجویی( شهید محمدابراهیم همت) می باشد که در عرصه های فرهنگی، مذهبی و جهادی نیز آستین همت را بالا زده و مشغول فعالیت می باشد.

 

زهره صیادی می گوید با توجه به شرایط کرونایی و در راستای آموزش همگانی با همکاری بسیج و هلال احمر در طرح آمران سلامت در شهرستان فعالیت نموده و هم در زمینه توزیع رایگان ماسک و ضدعفونی رایگان در سطح شهر حضور موثری داشته است.

 

 

وی افزود: با توجه به محدودیت های کرونا، در شبکه های اجتماعی  فضای مجازی کانال هایی را ایجاد نموده ایم و امورات فرهنگی و آموزشی را در این گروه ها اعلام می کنیم و بحث های هیئت های اندیشه ورز را در فضای مجازی پیگیری می کنیم همچنین ایده های برگزاری کلاس های رایگان مجازی از طریق نرم افزار های آموزشی ارائه نمودیم و پیگیر آن هستیم.

 

این دانشجوی موفق با اشاره به فرمایشات مقاممعظم رهبری در گام دوم انقلاب گفت: ضروری است دانشجویان جهت تحقق رهنمودهای رهبری در گام دوم انقلاب بصورت جهادی وارد میدان شوند و الگو های خدمت بی منت در مناطق محروم و استفاده از ظرفیت های داخلی و داشته های خود را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی افزود: یک دانشجو با تجهیز به سلاح علم و دانش و با پژوهش در زمینه های مختلف مشکلات مردم می تواند زیان گویای جامعه خود باشد و ضمن مطالبه گری برطرف نمودن مشکلات مردم با ارائه راهکار به مردم و مسئولین کمک نماید.

 

زهره صیادی بیان داشت: عبارت " مامی توانیم" یکی از شعار های مورد نظر رهبری است که با پای کار آمدن دانشجویان و جوانان این امر در کشور تحقق پیدا می کند کما اینکه هر جا این تفکر جهادی حضور داشته " ما می توانیم" به منصه ظهور رسیده و تحریم های دشمنان در بخش های مختلف هم به دشمنان خارجی و هم به دوستان داخلی ثابت نمود که ما می توانیم و کشور بدون نیاز به بیگانگان در زمینه های مختلف علمی، صنایع و دفاعی کشور ما به پیشرفت های قابل قبولی دست پیدا کرده است.

 

 

وی تصریح کرد: اگر مردم و مسئولین ما رهنمودهای رهبری را در زمینه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی سرلوحه کار خود قرار می دادند اکنون چنین مشکلات معیشتی و اقتصادی گریبان کشور را نمی گرفت که علت اصلی ان اینست که مسئولین دولت ما فکر می کنند تنها راه برطرف شدن مشکلات کشور مذاکره است در صورتیکه ما در نتیجه مقاومت و اهمیت پشتوانه مردمی را در 8 سال دفاع مقدس به وضوح درک نمودیم لذا باید با تکیه بر توان داخلی و قدرت دفاعی خودمان برای حل و فصل مشکلات کشورمان تلاش کنیم چون دشمنان ما، چه ترامپ در راس آن باشد و چه بایدن، دشمن است و دلسوز ما نیستند.

 

خانم صیادی با گرامیداشت یاد دانشمند صنایع هسته ای و دفاعی کشود( شهید دکتر محسن فخری زاده) عنوان کرد: دشمنان ما تاب و تحمل موفقیت و پیشرفت های علمی کشور ما را ندارند و شکی نیست که کشورهای غربی از ابتدای انقلاب چشم دیدن پیشرفت علمی و محبویت جهانی نخبگان کشورمان را نداشتند، لذا می بینیم که آمریکا شخصیتی بزرگی نظیر شهید قاسم سلیمانی را ترور می کند و رژیم صهیونیستی نیز دست به ترور دانشمندان ما نظیر شهید فخری زاده می زند در صورتیکه همین دشمنان ما خودشان به انواع سلاح های جنگی و هسته ای مجهز هستند اما آن را برای ما تهدید می دانند.

 

وی تصریح کرد: اشتباه دشمنان ما این است که این شخصیت ها را فرد می پندارد در صورتیکه این شهدای بزرگ هرکدام یک مکتب و تفکر برای ما هستند و علاوه بر اینکه هزاران دانشجو تربیت کرده اند، میلیونها انسان آزاده در سراسر جهان ادامه دهنده مکتب آنها هستند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها