فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اعلام آمادگی نیروهای سپاه و بسیج اسلام آبادغرب جهت کمک به جهادگران سلامت در راستای مقابله با کرونا+تشریح برنامه های هفته بسیج

کد خبر: 306374
|
00:16 - 1399/09/01
نسخه چاپی
اعلام آمادگی نیروهای سپاه و بسیج اسلام آبادغرب جهت کمک به جهادگران سلامت در راستای مقابله با کرونا+تشریح برنامه های هفته بسیج
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج از اعلام آمادگی نیروهای سپاه و بسیج اسلام آبادغرب جهت کمک به جهادگران سلامت در راستای مقابله با کرونا خبر داد.

سرهنگ پاسدار فرامرز باوند پور در گفتگو بااسلام آباد خبر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و تبریک هفته بسیج به ظرفیت ها و شاخصه های مهم بسیج اشاره نمود و گفت: بسیج و سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح و دستگاه های نظام، ضمن دفاع از ارزش های اسلامی، آماده خدمت رسانی به مردم در همه زمینه ها هستند.

 

وی اظهار کرد:  نیروهای سپاه و بسیج شهرستان از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه های متعدد؛ ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر شهری و روستایی، جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه، ایست بازرسی ها وکنترل ورودو و خروج شهر، برگزاری مانور دفاع بیولوژیکی، ایجاد نقاهتگاه، تولید وتوزیع ماسک رایگان و ... وارد عمل شده و به خدمت مردم درآمدند.

 

وی عنوان کرد:  اکنون که بسیج سراسر کشور برای مقابله و ریشه‌کنی کرونا به یاری مردم و وزارت بهداشت شتافته است، تمامی پرسنل کادر و بسیجیان شهرستان آمادگی کامل دارند تا در صورت نیاز به یاری جهادگران سلامت شهرستان در شبکه بهداشت و درمان بشتابند و با بیماری کرونا مقابله نمایند.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با اشاره به آغاز برنامه های هفته بسیج گفت: به مناسبت  هفته بسیج  بیش از 60 عنوان برنامه در نظر گرفته شده است که با توجه به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان و ممانعت از برگزاری اجتماعات اکثر برنامه های فرهنگی، بصیرتی و آموزشی بصورت مجازی در شبکه های اجتماعی ایرانی برگزار می شود، همچنین توسط بسیج دانش آموزی نیز برنامه های متنوعی جهت دانش آموزان در شبکه اجتماعی " شاد" تدارک دیده شده است.

 

وی افزود: با توجه به  افزایش آمار شیوع ویروس کرونا، برنامه های هفته بسیج نیز در جهت کمک به ستاد مقابله با کرونا و یاری جهادگران سلامت در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برنامه ریزی شده که در این راستا با همکاری بسیج جامعه پزشکی طرح ویزیت رایگان و غربالگری کودکان، اجرای برنامه های عامران سلامت ، برپایی ایستگاه های سلامت و توزیع ماسک رایگان اجرا می گردد.

 

سرهنگ باوندپور، اعزام تیم های کلنیک سیار دامپزشکی به روستاها، برگزاری میز خدمت در مناطق کم برخوردار، جشنواره مجازی جهادگران علم و فناوری، اعزام گروه های جهادی به مناطق کم برخوردار، اجرای رزمایش رفع آلودگی از معابر و اماکن عمومی، برگزاری مسابقه مجازی "ثامن" و"بسیج مدرسه عشق"، اجرای مسابقه کتابخوانی و برپایی نمایشگاه مجازی دستاوردهای بسیج را از اهم برنامه های هفته بسیج در شهرستان عنوان کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان تصریح کرد: هفته بسیج متعلق به همه مردم است و ما خادمان بسیج هستیم و انشاءالله همگام با سایر مسئولین و ارگان ها و با همراهی مردم برنامه ریزی های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب