با بهره برداری از فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب؛

پرستاران بومی در بحران کرونا در اولویت استخدام قرار گیرند

کد خبر: 306321
|
15:44 - 1399/08/19
نسخه چاپی
 پرستاران بومی در بحران کرونا در اولویت استخدام قرار گیرند
با بهره برداری از فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب و نیاز مجموعه به نیروی انسانی می طلبد پرستاران بومی در بحران کرونا در اولویت استخدام قرار گیرند.

به گزارشاسلام آباد خبر، چند روز پیش رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه و جمعی از اعضای هیات رئیسه و مدیران دانشگاهی با همراهی نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان  پیش از ظهر امروز از بیمارستان بازسازی شده اسلام آباد غرب بازدید کردند. و قرار است امسال در سالروز زلزله  بیمارستان بازسازی شده افتتاح گردد.

 

با افتتاح و بهره برداری از فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب نیاز به نیروی انسانی، اعم از پزشک، پرستار و نیروهای اداری و خدمات رسان از ضروریات است و از آنجایی که شهرستان اسلام آبادغرب یکی از بیکارترین شهرهای استان و کشور است می طلبد مسئولین امر نیروهای داوطلب و پرستاران بومی در بحران کرونا را از طریق راهکار قانونی جذب نیرو در اولویت استخدام قراردهند.

 


به گزارشاسلام آباد خبر،  جمعی از پرستاران اسلام آباد غرب(در 14 آبان 97 ) پس از آنکه مطالبه ایشان از مسئولین راه بجایی نبرد جهت گرفتن حق بومی گرایی با حجت الاسلام مهری امام جمعه وقت شهرستان دیدار نمودند.



جمعی از این پرستاران اعلام کردند: به دلیل شرایط نابرابر شرکت در آزمون استخدامی سال 96 در شرایط زلزله و تخریب شدن بیمارستان اسلام آبادغرب،  تلاش شبانه روزی برای بیماران در آن زمان و نداشتن امکانات کافی سعی داشتند تا مرحمی بر روی زخم های این مردم باشند، نتوانستند استخدام شوند واینها حتی اجازه ی تمدید طرح و ماندن در بیمارستان را نداشته و مجبور شدند که جای خود را به افراد غیر بومی بدهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها