به مناسبت روز پزشک برگزار شد؛

تجلیل از پزشکان بیمارستان اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 306051
|
14:36 - 1399/06/01
نسخه چاپی
تجلیل از پزشکان بیمارستان اسلام آبادغرب+تصاویر
مراسم تجلیل از پزشکان بیمارستان اسلام آباد غرب به مناسبت روز پزشک برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  باحضور فرماندار  و نماینده سمن های شهرستان، آئین تجلیل از پزشکان بیمارستان اسلام آباد غرب به مناسبت روز پزشک برگزار شد.

 

حیدری فرماندار شهرستان از زحمات شبانه روزی پزشکان  و مدافعان سلامت قدر دانی و تشکر کرد و اظهار کرد: امیدواریم به تدریج جامعه بشری  به سمت و سویی  حرکت کند که هم‌ بتواند با  تحقیقات  علمی  به داروی مورد نیاز برای مدیریت  ویروس کرونا برسند و با تلاش  و فعالیت ها  و مسائل  دانش  مشترکی که می تواند  دستاورد  بشر باشد  ما بتوانیم  در مسیری حمایت شویم  که سلامت جامعه بشری را تضمین کنیم.

 

دکتر محمدرضا نادری،مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد غرب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی در دفاع مقدس،دفاع از حرم و مدافعین سلامت در کنار سایر شهدای گرانقدر میهنمان بویژه  شهدای بهداشت و درمان ،یکم شهریور زادروز شیخ الرئیس ابوعلی سینا را خدمت تمامی پزشکان شهر و دیارم وسایر همکاران در جای جای  کشورمان تبریک عرض نمود.

 

وی افزود: بی شک تلاشها و ازخودگذشتگی این عزیزان در بحرانهای مختلف بویژه در مقطع کنونی شیوع ویروس کرونا در خاطر ملت شهیدپرور ایران اسلامی خواهد ماند و سلامتی و تندرستی تمامی همکاران بزرگوارم و خانواده گرامیشان را در راه ارائه خدمت به مردم گرانقدر ایران اسلامی خواهانم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب