گزارش تصویری/

تجدید میثاق فرماندهی و پرسنل انتظامی اسلام آبادغرب با شهدا و جانبازان شهرستان

کد خبر: 306040
|
17:04 - 1399/05/25
نسخه چاپی
تجدید میثاق فرماندهی و پرسنل انتظامی اسلام آبادغرب با شهدا و جانبازان شهرستان
به مناسبت پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت، فرماندهی و پرسنل انتظامی اسلام آبادغرب با شهدا و جانبازان شهرستان تجدید میثاق نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب و جمعی از پرسنل انتظامی با حضور در منزل شهدا و جانبازان از خانواده شهدا و عزیزان جانباز با اهدا لوح تقدیر و هدایایی یادبود تجلیل نمودند.

 

سرهنگ محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب و جمعی از پرسنل انتظامی شهرستان در آئین تجدید میثاق با شهدا و جانبازان در منزل شهید سید یزدانبخش موسوی در روستای قلعه شیان که در استان کرمان در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل گردیده بود از مادر شهید با لوح تقدیر و هدیه تجلیل نمودند سپس در منزل جانبازان عزیز سید رضا موسوی و سید هادی حسینی حاضر و از این عزیزان نیز با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آوردند.

 

در پایان با حضور در مزار شهید «میلاد صیادی» که در راه حفظ امنیت کشور در مرز استان آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند، در روستای چقا جنگا علیا در بخش حمیل ضمن قرائت فاتحه و عرض تسلیت از پدر شهید دلجویی بعمل آوردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد