توسط قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان صورت گرفت؛

توزیع ۲۰۰۰ سبد معیشتی در اسلام آبادغرب در دومین مرحله کمکهای مومنانه +تصاویر

کد خبر: 305696
|
16:39 - 1399/02/08
نسخه چاپی
توزیع ۲۰۰۰ سبد معیشتی در اسلام آبادغرب در دومین مرحله کمکهای مومنانه +تصاویر
در دومین مرحله کمکهای مومنانه شهرستان، ۲۰۰۰ سبد معیشتی در اسلام آبادغرب توزیع شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در پی فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر #رزمایش_همدلی و کمکهای مومنانه، توزیع دومین مرحله کمکهای مومنانه شامل ۲۰۰۰ سبد غذایی با یاد شهید قاسم سلیمانی آغاز شد.

 

 حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب در این آیین گفت: در لبیک به فرمایش رهبری قرارگاه مواسات و همدلی با حضور مسئولین و دست اندرکاران، خیرین و گروه‌های جهادی شهرستان تشکیل شده و بحمدالله تا به امروز بیش از ۵ هزار کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند صورت‌گرفته و در این مرحله نیز به همت سپاه پاسداران بعنوان دبیر قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان بیش از ۲ هزار خانوار سبد غذایی و کمک های مومنانه را دریافت می کنند.


 وی افزود:  این رزمایش و مواسات و همدلی تا پایان ماه مبارک ادامه دارد و مرتب این کمک ها از خیرین و گروه‌های مختلف شهرستان دریافت می‌شود که با شناسایی خانواده های نیازمند کمک ها در اختیار ایشان قرار می گیرد، لذا از خیرین و مومنان اهل انفاق و ایثار درخواست داریم که قرارگاه مواسات شهرستان را یاری نمایند تا خانواده‌های بیشتری را تحت حمایت و کمک مومنانه قرار دهیم.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این آیین گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سپاه در عرصه های مختلف از جمله گندزدایی و ضدعفونی، راه اندازی دو نقاهتگاه در سطح شهرستان، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر، کمک به مدافعان سلامت در بحث غربالگری و تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده با حمایت از اقشار آسیب پذیر در خدمت مردم شریف شهرستان بوده است.


 وی افزود: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر #رزمایش_همدلی و #کمک_مومنانه، قرارگاهی در سطح شهرستان به ریاست امام جمعه و دبیری سپاه شهرستان تشکیل شده که موجب هم افزایی بین نهادهای حمایتی، خیرین و موسسات خیریه شهرستان  گردید.


 سرهنگ باوندپور گفت: امروز که مرحله دوم این رزمایش آغاز شده ۲ هزار خانوار نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر که به همت خیرین شهرستان بسته های معیشتی برایشان تهیه گردیده در بین این خانواده ها توزیع می گردد.
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد