روان سازی ترافیک شهر در دستور شورای ترافیک اسلام آبادغرب

کد خبر: 305643
|
10:17 - 1399/01/31
نسخه چاپی
 روان سازی ترافیک شهر در دستور شورای ترافیک اسلام آبادغرب
طی جلسه شورای ترافیک و بررسی میدانی وضعیت خیابان های شهر روان سازی ترافیک اسلام آبادغرب در دستور کار این شورا قرار گرفت

به گزارشاسلام آباد خبر، اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان اسلام آبادغرب در سال جدید به ریاست حیدری فرماندار و با حضور اعضاء در سالن اجتماعات شهدای مرصاد برگزار‌گردید.

 

در این جلسه با استماع نظر کارشناسان تصمیماتی متناسب با فضای عمومی شهرتمهیداتی موردی برای روانسازی ترافیک شهر بصورت قطعی و آزمایشی اتخاذ گردید.

 

فرماندار شهرستان در این جلسه عنوان داشت: جمعیت ، ساختار سنتی شهر و افزایش خودروها ، گره های ترافیکی شدیدی در شهر را بوجود آورده است که تداوم این روند میتواند فضای عمومی شهری را شدیدا تحت تاثیر خود قرار دهد و زمینه رفت و آمد را در شهر با مشکلات جدی روبرو سازد.

وی توصیه نمود: ضمن ترویج استفاده از ناوگان عمومی، لازمست شهرداری با هماهنگی پلیس راهور بر اساس ساختار فعلی شهر و با بهره گیری از نظر کارشناسان خبره چاره اندیشی لازم را برای حل مشکل ترافیکی در حد ممکن داشته باشند.

 

 در ادامه حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب باتفاق حمیدی تبار شهردار، سرهنگ جهانروز فرمانده راهور و سرهنگ غلامی فرماندهی پلیس راه اسلام آبادغرب-پلدختر با هدف بررسی میدانی وضعیت ترافیکی شهر از برخی از خیابانهای شهر اسلام آبادغرب که دارای مشکلات ترافیکی هستند بازدید به عمل آوردند.

 

پیرو مباحث مطروحه در جلسه شورای ترافیک مقرر گردید اقداماتی در طراحی هندسی بعضی از معابر شهری برای کمک به روان سازی ترافیک توسط شهرداری و با هماهنگی راهور به عمل آید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها