در بازدید فرماندارو دادستان اسلام آباد غرب از عرصه های منابع طبیعی مطرح شد؛

برخورد قاطع دستگاه قضایی با تخریب کنندگان و متصرفین منابع طبیعی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 305634
|
16:42 - 1399/01/27
نسخه چاپی
برخورد قاطع دستگاه قضایی با تخریب کنندگان و متصرفین منابع طبیعی در اسلام آبادغرب
در بازدید فرماندارو دادستان اسلام آباد غرب از عرصه های منابع طبیعی و جنگلی حومه جنوبی، برخورد قاطع دستگاه قضایی با تخریب کنندگان و متصرفین منابع طبیعی در شهرستان را مطرح کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  فرماندار و دادستان شهرستان اسلام آباد غرب بهمراه بخشدار مرکزی و رئیس منابع طبیعی در راستای مطالبات مردمی مبنی بر تخریب منابع طبیعی از حومه جنوبی بخش مرکزی بازدید کردند.


در این بازدید حیدری فرماندار اسلام آباد غرب با بیان اینکه حفاظت و صیانت از عرصه های ملی با مشارکت و همیاری مردم و جوامع محلی امکان پذیراست افزود: لازمه دستیابی به توسعه پایدار  حفاظت از منابع طبیعی به عنوان بستر توسعه و زیربنای توسعه همه جانبه کشور است و حفظ منابع طبیعی وظیفه ای همگانی در راستای توسعه پایدار و توجه به نسل فعلی و آتی کشور بشمار می رود و از تقدس و ارزش والایی برخوردار می باشد.


 در  بازدید فرماندارودادستان شهرستان ازمحل های وقوع تخریب اراضی کشاورزی، دادستان  رئیس منابع طبیعی را مامور نمود تا در زمان مقرر نسبت به تعیین تکلیف تصرفات غیرقانونی متخلفان اقدام و نتیجه را به دادستانی اعلام کنند.


 دادستان شهرستان در این رابطه افزود منابع طبیعی و خدادادی به عنوان بیت المال متعلق به عموم مردم است و باید نسبت به حفظ و حراست آن همه شهروندان حساس و كوشا باشند.


 سید سجاد ملایری  در ادامه از برخورد قاطع دستگاه قضایی با تخریب کنندگان و متصرفین منابع طبیعی خبر داد و گفت:طبیعت و کلیه منابع موجود در آن متعلق به همه اقشار ملت است و وظیفه همگانی بر حفظ مراتع، جنگل‌ها و منابع طبیعی است و از مردم و دوستداران طبیعت تقاضا کرد در این زمینه با دادستانی و منابع طبیعی همکاری کنند مطمئنا دادستان بعنوان مدعی العموم  با افرادی که نسبت به تخریب منابع طبیعی و محیط زیست اقدام می کنند برخورد قاطع قضایی خواهد کرد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد