دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

قلع و قمع و تخریب 2 دستگاه ساخت و ساز غیر مجاز احداثی در اسلام آبادغرب +عکس

کد خبر: 304798
|
15:13 - 1398/03/19
نسخه چاپی
قلع و قمع و تخریب 2 دستگاه ساخت و ساز غیر مجاز احداثی در اسلام آبادغرب +عکس
اسلام آباد خبر: دادستان عمومی اسلام آباد غرب از اجرای حکم قلع و قمع دو دستگاه ساخت و ساز غیر مجاز احداثی در اسلام آبادغرب خبر داد.

 سید سجاد ملایری دادستان اسلام آبادغرب  در گفتگو بااسلام آباد خبر، از اجرای حکم قلع و قمع دو دستگاه ساخت و ساز غیر مجاز احداثی در اسلام آبادغرب خبر داد.

 

وی افزود: در راستای قلع بنا و مستحدثات و اعاده وضع به حالت سابق از اراضی ملی تعداد ۲ باب ساختمان که به صورت غیر قانونی احداث شده بود  با دستور دادستانی شهرستان تخریب گردید.

 

گفتنی است، این ساختمان ها با همکاری نیروی انتظامی، مسکن و شهرسازی، شهرداری و نیروهای  منابع طبیعی اسلام آبادغرب تخریب گردید.

 

شایان ذکر است؛ در اردیبهشت ماه سال جاری نیز با دستور دادستان اسلام آبادغرب 3 فقره دیگر تخریب و قلع و قمع متصرفات احداثی در شهرستان صورت گرفت.

 

دادستان شهرستان  در این رابطه گفت: این املاک توسط افراد سودجو که متعرضین و متصرفین به اراضی ملی در حریم شهر اسلام آبادغرب بودند با دستور دادستانی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن  ، نیروی  انتظامی، شهرداری و منابع طبیعی قلع قمع و تخریب شدند.

 

 ملایری با اخطار به تمامی کسانی که قصد تعرض به بیت المال را دارند اظهار داشت : دادستانی با همکاری دستگاهای مرتبط با قاطعیت تمام نسبت به جلوگیری از تصرف افراد سودجو اقدام  و در صورت مشاهده مکان های احداثی را قلع و قمع و وضع را به حالت عادی اعاده می نماید.

 

 دادستان اسلام آبادغرب در پایان گفت : اراضی ملی متعلق به همه مردم است و تمام دستگاه های دولتی و غیردولتی و عموم مردم نسبت به نگهداری از آن باید کوشا باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب