توسط جمعیت هلال احمر صورت گرفت؛

مانور بهداشت و درمان اضطراری در روستای مله سرخ اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 304492
|
14:38 - 1397/11/24
نسخه چاپی
مانور بهداشت و درمان اضطراری در روستای مله سرخ اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: مانور بهداشت و درمان اضطراری در روستای مله سرخ اسلام آبادغرب توسط جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب و کرمانشاه برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، همزمان با سراسر کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مانور بهداشت و درمان اضطراری در روستای مله سرخ از توابع بخش حمیل اسلام آبادغرب توسط جمعیت هلال احمر شهرستان و کرمانشاه برگزار شد.

 

دکتر فرزین معتمدی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در این رابطه گفت:  در این مانور سه روزه خدمات؛ ویزیت رایگان ، داروی رایگان، مشاوره مامایی و روانشناسی توسط تیم های (BHCU)  با حضور سه پزشک و کارشناسان مامایی، پرستاری و بهداشت محیط ارائه می گردد.

وی افزود: این مانور به منظور خدمات رسانی به نقاط محروم و همچنین بالا بردن توان و سرعت عمل پرسنل با پیش فرض وقوع زلزله با احداث یک بیمارستان صحرایی سیار که در آن خدمات بهداشتی و درمانی صورت می گیرد، برگزار شد.

گفتنی ست؛ دکتر لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ، عبدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب و ناصری بخشدار حمیل از این مانور خدمات رسانی سلامت بازدید نمودند.

غلام اسدی رئیس جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب گفت: روستای مله سرخ یکی از روستاهای دورافتاده و محروم شهرستان اسلام آبادغرب است که 360 نفر جمعیت دارد و در این مانور تاکنون به 200 نفر از اهالی این روستا ویزیت و خدمات مشاوره و دارویی ارائه گردیده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها