با حضور ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)؛

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 304486
|
14:37 - 1397/11/20
نسخه چاپی
مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
اسلام آبادخبر: مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) امروز شنبه در مساجد، حسینیه ها و تکایای  شهرستان  اسلام آبادغرب برگزار شد.

ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در آیین سوگواری شهادت مظلومانه دخت نبی اکرم (ص) اشک ماتم ریختند و در مساجد و حسینیه ها به سینه زنی پرداختند.

گفتنی است؛ عزاداران در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با برپایی مراسم سینه زنی و روضه خوانی نیز در مساجد و حسینیه های شهرستان نیز به عزاداری پرداختند. و امشب نیز عاشقان اهل بیت (ع) در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) به عزاداری می پردازند.

 

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان در شب شهادت  حضرت زهرا (س) در مسجد صاحب الزمان (عج) اسلام آبادغرب، ضمن بیان فضیلت ها و جانفشانی دخت نبی اکرم (ص) در دفاع از ولایت،  اظهار داشت: ما باید راه فاطمه‌ی زهرا (سلام‌اللَّه‌علیها) را برویم. ما هم باید  گذشت کنیم،  یثار کنیم،  اطاعت خدا کنیم،  عبادت کنیم. مگر نمی‌گوییم که «حتّی تورّم قدماها« این‌قدر در محراب عبادت خدا ایستاد! ما هم باید در محراب عبادت بایستیم. ما هم باید  ذکر خدا بگوییم. ما هم باید محبت الهی را در دلمان روزبه‌روز زیاد کنیم. مگر نمی‌گوییم که با حال ناتوانی به مسجد رفت، تا حقی را احقاق کند؟ ما هم باید در همه‌ی حالات تلاش کنیم، تا حق را احقاق کنیم. ما هم باید از کسی نترسیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها