با بدرقه مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

اعزام دانش آموزان بسیجی اسلام آبادغرب به اردوی راهیان نورمناطق عملیاتی جنوب کشور+تصاویر

کد خبر: 304471
|
09:31 - 1397/11/14
نسخه چاپی
اعزام دانش آموزان بسیجی اسلام آبادغرب  به اردوی راهیان نورمناطق عملیاتی جنوب کشور+تصاویر
اسلام آبادخبر:صبح امروز 144 نفر از دانش آموزان بسیجی اسلام آبادغرب به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیین بدرقه کاروان اعزامی دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضورمدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب ، جانشین فرماندهی ناحیه مقامت بسیج و  جمعی از  فرهنگیان و بسیجیان شهرستان  برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار مسلم قاسمی در مراسم بدرقه کاروان برادران دانش آموز اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: هدف اصلی از اعزام دانش آموزان به مکان مقدس مناطق عملیاتی، آشنا نمودن دانش آموزان با رشادت های شهدا، رزمندگان و ایثارگران در طول دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه؛ باید فرهنگ جبهه و شهادت را به نسل جدید بشناسانیم افزود: ما مدیون خون شهدا و ایثارگری و از خود گذشتگی  شهدا هستیم که توانستیم با رهبری امام(ره) در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح که توسط 70 کشور حمایت مالی و نظامی می شد پیروز شویم و رشادت رزمندگان باعث شد حتی یک وجب از خاک وطن مان به دست دشمن نیفتد.

 

گفتنی ست؛ در این دوره از اعزام  اردوی راهیان نور 144 دانش آموز در قالب سه اتوبوس از مناطق عملیاتی جنوب کشور به مدت 3روز بازدید بعمل می آورند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها