به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

نواختن زنگ انقلاب در مدارس اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 304467
|
11:34 - 1397/11/13
نسخه چاپی
نواختن زنگ انقلاب در مدارس اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس اسلام آبادغرب نواخته شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، امروز شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ و به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس اسلام آبادغرب به صدا در آمد.

آیین زنگ انقلاب به صورت نمادین و با حضور مسئولین شهرستان در مدرسه شاهد میناشی اسلام آبادغرب برگزار شد.

جمال الدین برجی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر به مدعوین خیر مقدم عرض نمود و اظهار داشت: اصل پایه و تفکر فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی در شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است.

وی با تبیین تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های جهان، گفت: انقلاب ما بر مبنای مردم سالاری دینی بنا شده در حالکه دیگر انقلاب های جهان مادی بوده اند.

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان در جمع مدیران و دانش آموزان مدرسه شاهد میناشی اسلام آبادغرب بر تبیین ابعاد مختلف انقلاب و مشکلات قبل از انقلاب در این ایام مبارک توسط معلمان و والدین برای دانش آموزان تأکید نمود.

وی عنوان کرد: همین که مسئولین ارشد یک شهر در بین مردم حضور پیدا می کنند این یعنی حکومت مردم بر مردم و این یعنی عزت و استقلالی که انقلاب به ما داد در حالیکه قبل از انقلاب چنین چیزی نبود ولی امروز هر کسی آقای خودش است و زورگویی و ظلم در انقلاب جایی ندارد.

حجت الاسلام مهری با اشاره به دستاورد های عظیم و ملموس انقلاب، خاطرنشان ساخت: قبل از انقلاب به اندازه انگشتان دست دختر دبیرستانی در این شهر نداشتیم، ولی امروز انقلاب این عزت را برای ما فراهم کرده که هر کسی به اندازه وسع خودش، تا هر درجه ای که بتواند تحصیل کند.

از دیگر بخش های این برنامه؛ اجرای سرود توسط دانش آموزان، تقدیر از دانش آموزان و فرهنگیان نمونه و برگزاری نمایشگاه بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها