با حضور مسئولین و خیرین مدرسه ساز صورت گرفت؛

افتتاح مدرسه سه کلاسه در روستای میرعزیزی اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 304460
|
13:03 - 1397/11/11
نسخه چاپی
افتتاح مدرسه سه کلاسه در روستای میرعزیزی اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: با حضور مسئولین شهرستان و استان و خیرین مدرسه ساز، مدرسه سه کلاسه در روستای میرعزیزی اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروزبا حضور مسئولین شهرستان و استان، خیرین مدرسه ساز و اهالی روستا، مدرسه سه کلاسه در روستای میرعزیزی اسلام آبادغرب افتتاح شد.

 

جمال الدین برجی در این آئین ضمن خیرمقدم به مدعوین و مسئولین از خیرین مدرسه ساز تقدیر نمود.

 

وی با گرامیداشت تقارن ایام پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: به فرموده بزرگان اگر قرار بر این است که سرزمینی به توسعه و شکوفایی دست یابد باید مردمانی دانا داشته باشد و دانایی جز از راه تعلیم و تربیت میسر نمی شود.

 

در ادامه علی اصغر خامنوی مدیرعامل موسسه نیکوکاری ابرار وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با تبریک دهه مبارک فجر ابراز امیدواری کرد: با توسعه که با رشد تعلیم و تربیت دانش آموزان شاهد توسعه کشور باشیم.

 

وی اظهار کرد: بعد از زلزله سال گذشته اتاق بازرگانی تصمیم گرفت تعدادی از مدارس روستایی که دچار آسیب شده اند را بازسازی کند که با کمک جامعه نیکوکاری این مهم آغاز شد و خوشبختانه علی رغم مشکلات مناطق زلزله زده امروز 4 مدرسه در استان کرمانشاه افتتاح وتحویل آموزش و پرورش خواهد شد و یک مدرسه دیگر نیز به تازگی افتتاح شده است.

 

 

عزیزی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاهدر حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: مدرسه سه کلاسه در روستای میرعزیزی اسلام آبادغرب با اعتبار 250 میلیون تومان و با زیربنای 130 متر با حمایت خیرین و اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمانشاه احداث گردیده است.

وی عنوان کرد: پس از زلزله سال گذشته احداث 160 مدرسه در استان کرمانشاه آغاز شده که تاکنون 73 مدرسه آن افتتاح شده است و 9 پروژه در قالب 42 کلاس با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان نیز در دست اقدام می باشد.

گفتنی ست؛ در پایان این آئین از مهندس ترکمان خیر مدرسه ساز و نماینده بنیاد فرهنگی و خیریه محمدنقی ترکمان تقدیر بعمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد