برگزاری همایش نماز در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 304457
|
14:00 - 1397/11/10
نسخه چاپی
برگزاری همایش نماز در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: همایش نماز با حضور یکصد نفر از دانش آموزان و جمعی از مسولین در مرکز آموزشی علوم ومعارف اسلامی صدرای اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، همایش نماز با حضور یکصد نفر از  دانش آموزان و جمعی از مسولین در مرکز آموزشی علوم ومعارف اسلامی صدرای اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد طه مهری امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به فضیلت های اقامه نماز به صورت جماعت گفت:ترویج مناسب فرهنگ نماز به صورت جماعت در مدارس و جامعه نقشی مهم و تاثیر گذار در پررنگ تر کردن این فریضه الهی در دارد .


وی افزود: نماز باعث دوری از آتش جهنم و کلید گشایش درهای رحمت الهی است که موجب آرامش قلب و عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود.

 

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه نماز در زندگی هر فرد خوشبختی ،سعادتمندی و رستگاری را به همراه دارد اظهار داشت : بزرگترین عامل بازدارنده انسان از گناه و برطرف کننده مشکلات در اصل اقامه با اخلاص نماز است که موجب روشنایی قلب و رضایتمندی خداوند سبحان است.

 

 امام جمعه اسلام آبادغرب گفت : امروز دشمن با تمام توان در عرصه جنگ نرم قصد گرفتن باورهای دینی و اعتقادی جوانان را دارد که با ترویج هر چه بیشتر فریضه های الهی بخصوص نماز میتوان توطئه های آنها را خنثی کرد.


وی در پایان گفت : نماز یکی از ارکان های اصلی و واجبات می باشد که خداوند به تمام بندگان سفارش نموده اند که نماز را برپا دارند.

 

گفتنی ست؛ هنرمندان خوشنویس انجمن خوشنویسان  اسلام آبادغرب در در همایش نماز به زنده نویسی پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها