با حضوراعضای شبکه نظارت شورای نگهبان شهرستان/

برگزاری همایش فصلی اعضای شورای نگهبان در اسلام آبادغرب+ تصاویر

کد خبر: 304441
|
14:48 - 1397/11/03
نسخه چاپی
برگزاری همایش فصلی اعضای شورای نگهبان در اسلام آبادغرب+ تصاویر
اسلام آبادخبر: همایش فصلی اعضای شبکه نظارت شورای نگهبان با حضور جمعی ازمسئولین و ناظرین در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور جمعی ازمسئولین و ناظرین شورای نگهبان همایش فصلی اعضای شورای نگهبان در تالار شهرداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حجت الاسلام شمس اله جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در جمع ناظرین شورای نگهبان در شهرستان اسلام آبادغرب گفت:  با نگاه کردن به عرصه انقلاب می بینیم هرجا بیشتر اطاعت از ولایت بود امنیت ما بیشتر بود و امروز  امنیتی که ما داریم به برکت موشکهای توانمند سپاه پاسداران است.
 
وی افزود:بعضی از افراد متاسفانه برای بدست آوردن رای بیشتر ارزشها را زیرپا می گذارند وعزت ها را زیر سوال میبرند اما امنیت این کشور به فضل خداوند و به برکت توانمندی نیروهای مسلح و اطاعت پذیری صدرصدی از ولایت است.

 


وی ادامه داد: کسانی همچون شهید تهرانی مقدم حاضر هستند جان خود را فدا کنند و برد موشک را بیشتر کنند تا امروز رهبر ما با صلابت تمام بگوید آمریکا هیچ غلطی نمی کند و سردار سلیمانی با این عزت وارد صحنه میشود و در برابر دشمن می ایستد.

 

وی خاطر نشان کرد: در جامعه الان ذلت جوامع اسلامی دوری از قرآن است و امروز می بینم که این سران ضعیف مرتجع عرب بخاطر جدایی از قرآن در برابر آمریکا ضعیف هستند.

 

حجت الاسلام جلیلیان تصریح کرد: مسئولین اگر سیره حضرت زهرا را الگو قراردهند و از ولایت اطاعت پذیر باشند این سختی ها کمتر خواهد بود، باید بفکر نیازمندان باشیم دراین شرایطی که انقلاب اسلامی دریک برهه حساس  قرار گرفته اگر واقعا همه ماحضرت زهرا را الگوی خود قراردهیم خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه گفت: دشمنان ما با تمام توان برای ایجاد یأس و نا امیدی  وسیاه نمایی تلاش می کنند که مردم ومسئولین را تحت فشار قرار دهند که با امریکا مذاکره کنند و یا مردم بیایند و نظام را ساقط کنند ولی درحال حاضر خودشان به این نتیجه رسیده اند که نظام با این وضعیت ساقط نخواهد شد و مردم با فشار اقتصادی ومشکلات پای نظام ایستاده اند.


وی اظهار داشت :  درحال حاضر درشرایطی هستیم که درخیمه دشمن به این نتیجه رسیده اند که تحریم های بسیارتاثیر گذارنیست وما باید متحد در زیر پرچم ولایت واسلام وقران بتوانیم از این وضعیت خطرناک گذر کنیم.

 

در ابتدای مراسم کامیار احمدیان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وتسلیت ایام فاطمیه، به مدعوین خیرمقدم گفت.

 

 

وی اظهار کرد: ما اعضا باید بدانیم در چه جایگاه حساس و تاثیرگذاری قرار داریم و باید با انقلابی بودن و بصیرت و انتقال به موقع و اجرای دقیق قانون و به دور از جناح و گروه وظیفه خود را انجام دهیم.


وی افزود : وظیفه شورای نگهبان حفاظت از آراء و صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی است چرا که انقلابی بودن و انقلابی ماندن یکی از وجه های شورای نگهبان می باشد.


احمدیان تصریح کرد: وظیفه ماست در جامعه خود دستاوردهای انقلاب را به همه بگوییم و امروز با مدیریت انقلابی  و با تقوا وصبر دست در دست هم و با مدیریت انقلابی مکر ماکرین را به خودشان برگردانیم ومشکلات را حل کنیم.

 

گفتنی ست؛ پخش کلیپ تصویری پیام آیت الله جنتی رئیس محترم شورای نگهبان کشور، تقدیر از برگزیدگان مسابقه ناظرین، رجزخوانی و ذکر مصیبت ایام فاطمیه توسط ذاکر اهل بیت(ع) کربلایی میلاد احمدیان از دیگر بخش های این برنامه بصیرتی-معنوی بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها