در کارگاه توانمند سازی روسای انجمن های اولیاء و مربیان شهرستان مطرح شد:

اهمیت تعامل اولیاء و مربیان در نظارت بر فعالیت های آموزشی در اسلام آبادغرب/نقش تغذیه مناسب درسلامت جسمی و روحی دانش آموزان

کد خبر: 304348
|
10:57 - 1397/10/11
نسخه چاپی
اهمیت تعامل اولیاء و مربیان در نظارت بر فعالیت های آموزشی در اسلام آبادغرب/نقش تغذیه مناسب درسلامت جسمی و روحی دانش آموزان
اسلام آبادخبر: در کارگاه توانمند سازی روسای انجمن های اولیاء و مربیان اسلام آبادغرب بر اهمیت تعامل اولیاء و مربیان و نقش آن ها در نظارت بر فعالیت های آموزشی دانش آموزان تاکید شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به منظور توانمند سازی روسای انجمن های اولیاء و مربیان و نقش بی بدیل آن ها در بهبود کیفیت خدمات آموزشی، یک دوره کلاس کارگاهی باحضور جمال الدین برجی رئیس اداره آموزش وپرورش، معاون پرورشی، کارشناسان بهداشت و کلیه روسای انجمن های اولیا و مربیان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار گردید.

 

در این جلسه، جمال الدین برجی در مورد اهمیت تعامل اولیاء و مربیان و نقش آن ها در نظارت بر فعالیت های آموزشی دانش آموزان، کنترل آنان درفضاهای مجازی و نیز رابطه دوسویه آنها با مدارس به ایراد سخن پرداخت.

 

در ادامه توسط کارشناسان بهداشت و تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب، نقش تغذیه مناسب درسلامت جسمی و روحی دانش آموزان تشریح شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها