سرهنگ‌سلیم سلیمی:

مصالحه 90 درصدی پرونده‌های ارجاعی به دایره مددکاری اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 304311
|
16:58 - 1397/10/06
نسخه چاپی
مصالحه 90 درصدی پرونده‌های ارجاعی به دایره مددکاری اسلام‌آبادغرب
اسلام آبادخبر: سرهنگ‌سلیم سلیمی فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: 90درصد پرونده‌های ارجاعی به مرکز مشاوره و مددکاری دایره اجتماعی پلیس شهرستان، از ابتدای سال‌جاری به مصالحه ختم شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ‌سلیم سلیمی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: یکی از اقدامات مفید و موثر کارشناسان دایره مشاوره و مددکاری پلیس در شهرستان اسلام آبادغرب که بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفته، مصالحه بین افرادی است که به دلیل مسائل مختلف به این مراکز مراجعه کرده‌اند.

 

 

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب افزود: بیشتر پرونده‌های منجر به مصالحه در دایره مشاوره و مددکاری شهرستان مربوط به نزاع و درگیری، اختلافات زناشویی، تصادفات، اعتیاد و موضوعات حقوقی بوده است.

 

 

وی تصریح کرد: مصالحه برخی از پرونده‌ها با تلاش مددکاران این فرماندهی با چندین جلسه پیگیری و رسیدگی توسط کارشناسان مشاوره صورت گرفته است.

 

 

سلیمی گفت: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری دایره اجتماعی این فرماندهی از ابتدای سال تعداد بیش از 750 فقره پرونده به مراکز مشاوره ارجاع شده که از این تعداد 690 پرونده معادل 90 درصد پرونده‌های ارجاعی به این مرکز در سال‌جاری، به مصالحه ختم شده است.

 

 

وی افزود: واحد مشاوره و مددکاری این شهرستان به طور روزانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه‌های خانوادگی، حقوقی، فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد است.

 

 

سلیمی در پایان، گفت: شهروندان می‌توانند همه روزه در ساعات اداری به این واحد مشاوره مراجعه و از خدمات رایگان این مرکز پلیس بهره‌مند شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب