قربانی دعوای کودکانه پای چوبه دار؛ چشم‌انتظار کمک خیران

کد خبر: 304027
|
11:27 - 1397/09/07
نسخه چاپی
قربانی دعوای کودکانه پای چوبه دار؛ چشم‌انتظار کمک خیران
میلاد قربانی دعوای کودکانه حالا پای چوبه دار است و برای نجات از کابوس چشم‌ به کمک خیران نوع‌دوست دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، میلاد نوجوانی آرام و درس‌خوان بود و میانه‌ای با شرارت و دعوا نداشت؛ یک برادر و یک خواهر کوچک دارد و پدرش مسافرکشی می‌کند.

روزی یکی از دوستانش زنگ می‌زند و می‌گوید با یک نفر حرفم شده با او قرار گذاشته‌ام برای دعوا و از او می‌خواهد همراهی‌اش کند که اگر دعوا بالا گرفت، میانجی‌گری کند و نگذارد کار به جاهای باریک بکشد.

میلاد ابتدا نمی‌پذیرد؛ اما در نهایت با خواهش و اصرار زیاد دوستش قانع می‌شود که برای میانجی‌گری و تمام شدن قائله با او همراه شود و قرار هم بر درگیری با کسی نبود؛ غافل از اینکه دوستش به چند نفر دیگر هم زنگ زده و عده زیادی را آنجا جمع کرده است.

طرف دیگر دعوا، دو برادر هستند که سر قرار می‌آیند و وقتی اوضاع را می‌بینند، آنها هم دوستانشان را خبر می‌کنند؛ دعوا شروع می‌شود و دعواهای کودکانه در مناطق فراموش‌شده دیارمان، گاه چه ناگهان بوی خون می‌گیرد.

دوست میلاد که از قبل چند چاقو داخل نایلون مشکی گذاشته، چاقویی هم به دست میلاد می‌دهد؛ وسط درگیری، میلاد که حالا ناخواسته داخل دعوا شده همراه با یکی از دوقلوها زمین می‌خورند و در تکاپویی آشفته، چاقوی دست میلاد در بدن جوان فرو می‌نشیند و ماجرای همیشگی تکرار می‌شود.

دعوایی کور، بر سر هیچ و پوچ میان دو نوجوان که هیچ جا آموزشی برای کنترل خشم ندیده‌اندو خونی که بر زمین می‌ریزد...

حالا پس از شش سال حبس، میلاد به اتهام قتل در آستانه چوبه‌دار ایستاده است؛ خانواده اولیای دم پس از تلاش و وساطت فراوان حالا راضی شده‌اند که در ازای دریافت وجه‌المصالحه از اجرای حکم قصاص چشم بپوشند.

بخشی از مبلغ توسط خانواده میلاد فراهم شده و تا ۱۳ آذرماه فرصت معین شده برای تأمین باقی‌مانده پول.

جمعیت امام علی(ع) ضمن مذاکره و درخواست از خانواده مرحوم برای اعطای فرصت بیشتر تأمین ۲۰۰ میلیون تومان از مبلغ باقی‌مانده را تعهد کرده است؛ بخش دیگری از وجه‌المصالحه نیز قرار است توسط گروه «یاران نجات» جمع‌آوری شود.

حالا این خانواده چشم به راه کمک خیران هستند و خیران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۱۰۴ ۳۳۷۹ ۰۵۳۳ ۴۶۰۲ به نام جمعیت امام علی(ع) و شماره حساب ۵۳۲۵۰۴۳۸۷۷ بانک ملت واریز کنند تا با اسباب خیر شدنشان این جوان را از چوبه دار نجات دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب