با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صورت گرفت؛

راه اندازی اولین باشگاه روستایی کتابخوانی کودک و نوجوان در روستای سوران اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 304020
|
08:41 - 1397/09/07
نسخه چاپی
 راه اندازی اولین باشگاه روستایی کتابخوانی کودک و نوجوان در روستای سوران اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: اولین باشگاه روستایی کتابخوانی کودک و نوجوان در روستای سوران علیا از توابع اسلام آبادغرب راه اندازی شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، دهیار و اهالی روستای سوران علیا باشگاه کتابخوانی سوران علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح شد.

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در حاشیه این برنامه گفت: جای خوشحالی دارد که امروز در روستایی زلزله زده این اتفاق ارزشمند افتاده و باید از دهیار و اعضای شورای روستا و همچنین از تسهیل گر این باشگاه برای تشکیل آن تقدیر و تشکر کرد.

 

وی افزود: حرکت امروز مردم روستای سوران علیا گامی ارزشمند در مسیر رشد و توسعه است و بدون شک همین حرکت فرهنگی امروز در رشد و تعالی آینده این روستا تاثیر خواهد داشت.

 

تمری افزود: باید به پویش ایجاد شده در حوزه کتاب و کتابخوانی در سطح استان و به ویژه شهرستان اسلام آبادغرب امیدوار بود و قطعا ادامه این روند در سال های آینده نتایج مثبتی خواهد داشت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در ادامه گفت: باشگاه کتابخوانی سوران علیا که به نام روستا نام گذاری شده است، اولین باشگاهی است که در سطح روستاهای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه راه اندازی شده و قرار است این روستای زلزله زده به رقابت با باشگاه هایی بپردازد که در سطح کشوری فعالیت دارند.

 

دهیار روستای سوران علیا نیز در این مراسم با تشکر از اجرای این طرح گفت: قطعا این برنامه معرف خوبی برای روستای زلزله زده سوران علیا خواهد بود و بچه های باشگاه حداکثر تلاش خود را به کار خواند گرفت تا آثار ارزشمندی را تولید کنند.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این باشگاه حضور مسئولان در سطح روستا فراهم شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها