لیلی رشیدی در گفتگو با دانا عنوان کرد:

دلیل امضای نامه هنرمندان در مورد تحریم ها علیه ایران / سیاستمدار نیستم؛ تنها نگران مردم و مملکتم هستم

کد خبر: 303991
|
10:24 - 1397/09/03
نسخه چاپی
دلیل امضای نامه هنرمندان در مورد تحریم ها علیه ایران / سیاستمدار نیستم؛ تنها نگران مردم و مملکتم هستم
لیلی رشیدی بازیگر گفت: طبیعی است که موافق تحریم نباشم، ‌طبیعی است مخالف با کارهایی باشم که کشورهای ابرقدرت می خواهند بر سر کشورهای کوچک‌تر بیاورند و طبیعی است که متاسفانه خیلی هم موافق سیاست های مملکتم نیستم.

به گزارشاسلام آباد خبر،لیلی رشیدیبازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که در پی تحریم های آمریکا علیه ایران به اتفاق تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران نامه ای علیه این تحریم امضا کردند، در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: خیلی طبیعی است که من موافق تحریم ها نیستم، طبیعی است که مخالفم با زورگویی هایی که کشورهای ابرقدرت بر سر کشورهای دیگر می آورند باشم، البته بسیار طبیعی است که با خیلی از سیاست های داخل کشورم‌ هم موافق نیستم.

 

وی افزود: من‌ مخالف دشمن تراشی هستم، مخالف این هستم‌ که مدام دشمن برای خودمان درست کنیم، مخالف شعار نابودی هستم.

 

بازیگر سریالآب پریااذعان داشت: اگر مخالف تحریم هستم به خاطر کشور و مردمم است، چرا شورای نگهبان نباید fatfرا تصویب کند؟ برای ما در دنیا این درست است؟

 

رشیدیاظهار داشت: کمپین ضد تحریم بسیار کار قشنگ و انسانی است، کسی که وطن و مردمش برایش مهم باشد حتما مخالف تحریم است.

 

وی در خصوص واکنش های تند برخی از کاربران شبکه های اجتماعی در تقابل با امضای نامه هنرمندان علیه تحریم های آمریکا بیان داشت: کسانی که واکنش های تند در صفحات مجازی از خود نشان‌ می دهند به نظر من افراط گراها هستند، کسانی هستند که در همه عقایدشان افراطی هستند، عده ای از این ها موافق تحریم‌ها هستند، عده ای از بیرون رفتن آمریکا از برجام و شکست برجام بسیار خوشحالند، عده ای که طرفدار تندرویی هستند.
 

 

این بازیگر کشورمان خاطرنشان کرد: ما در شرایط بسیار سخت اقتصادی هستیم، بیشترین فشار به مردم می آید و مردان قدرت ذره ای این سختی را احساس نمی کنند و همچنان بر عقایدشان مانند کودکانی لجباز پافشاری میکنند.

 

لیلی رشیدیدر پایان گفت: من سیاستمدار نیستم تنها نگران مردم  و مملکتم هستم و نگران جوان هایی که امیدشان‌ چه به سادگی از بین می رود، به نظرم البته ما بدشانسی هم آوردیم که ترامپ رییس جمهور آمریکا شد، کسی که خیلی راحت حتی می گوید که تحریم‌ها را بیشتر خواهم کرد تا مردم ایران به صدا بیایند!!!

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها