حسینی‌کیا در گفتگو با مرصاد:

اشتباه در ترجمه CFT یعنی دولت به دنبال کلاهبرداری از مجلس است / لزوم ابطال آرای طرح

کد خبر: 303920
|
12:13 - 1397/08/27
نسخه چاپی
اشتباه در ترجمه CFT یعنی دولت به دنبال کلاهبرداری از مجلس است / لزوم ابطال آرای طرح
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اشتباه در ترجمه CFT را به معنای این دانست که دولت به دنبال کلاهبرداری از مجلس است و گفت: ابطال آرای طرح باید در صحن علنی مجلس مطرح شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاداظهار داشت: با توجه به ترجمه اشتباه CFT کمیسیون امنیت ملی باید وزیر امور خارجه را احضار و وی را مورد استیضاح قرار دهد.

وی افزود: قطعا این ترجمه غلط اتفاقی نیست و اگر مجلس به این باور برسد که دولت قصد کلاهبرداری داشته باید جنبه نظارتی خود را به طور جدی پیگیری کند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دولت در قضیه پارلمو نیز ترجمه غلط ارائه داد و اگر در CFT نیز همین گونه باشد معلوم است که دیگر اتفاقی نیست و امری سازمان یافته است.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا تصریح کرد: با توجه به تایید مرکز مطالعات مجلس مشخص است که دولت به دنبال کلاهبرداری از مجلس است و این به معنی کلاهبرداری از ملت است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: تصمیم گیری در باره موضوع CFT و ابطال آرای آن باید در صحن علنی مجلس مطرح شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها