با حضور مشاور طرح صورت گرفت؛

برگزاری جلسه شورای ترافیک اسلام آبادغرب بادستور کار بررسی طرح تقاطع غیر هم سطح میدان امام(ره)

کد خبر: 303794
|
14:13 - 1397/08/20
نسخه چاپی
برگزاری جلسه شورای ترافیک اسلام آبادغرب بادستور کار بررسی طرح تقاطع غیر هم سطح میدان امام(ره)
اسلام آبادخبر: جلسه شورای ترافیک اسلام آبادغرب بادستور کار بررسی طرح تقاطع غیر هم سطح میدان امام(ره) برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  جلسه شورای ترافیک اسلام آبادغرب بادستور کار بررسی طرح تقاطع غیر هم سطح میدان امام(ره) برگزار شد.


در این جلسه پس از توضیح مشاور طرح، دکتر کریمی فرماندار شهرستان گفت:  برای اعضای شورای ترافیک تصمیم گیری در ارتباط با این پروژه بسیار مهم است و جای سوال است که آیا اجرای این تقاطع غیر همسطح منجر به حذف میدان امام (ره)،آسیب به تپه چقاگاوانه ،ایجاد مشکل برای رودخانه راوند، رکود بازار و یا رفع ترافیک چهارراه بانک کشاورزی خواهد شد یا خیر و انتظار داریم مشاور محترم طرح استعلامها و کارشناسی دستگاههای مجری را اخذ نماید.



فرماندار اسلام آبادغرب گفت: امروز ترافیک مرکز شهر برای مردم مشکل ایجاد کرده و درجلسات مختلف راهکارهای کوتاه مدت و میان مدت تدوین شده و اعتباری هم که توسط استاندار محترم برای اجرای تقاطع غیر هم سطح در نظر گرفته شده باید با کارشناسی،جمع بندی نظرات اعضای شورای ترافیک و توجیه لازم  و دقت هزینه شود.


وی بیان داشت در جلسه بعدی بصورت ریزتر به  بررسی موضوع این جلسه خواهیم پرداخت و مشاور محترم میبایست طرح خود را کارشناسانه و با همفکری دستگاههای اجرایی مطرح نماید.

 

در این جلسه موافقین و مخالفین اجرای طرح و همچنین پلیس راهور نظرات خود را اعلام نمودند،  همچنین شهردار و کارشناسان شهرداری درخصوص این پروژه مطالبی  را عنوان کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب