با حضور مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد؛

جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 303793
|
13:52 - 1397/08/20
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: امروز با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستان جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سالن جلسات فرمانداری اسلام آبادغرب تشکیل شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش ازظهر امروز با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستان جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سالن جلسات فرمانداری اسلام آبادغرب تشکیل شد.

 

حجت الاسلام محمد طه مهری  امام جمعه اسلام آبادغرب با تبریک آغاز ماه ربیع الاول گفت: ما باید در این زمان که جهان استکبار به دنبال تضعیف انقلاب است و نقشه این که ما چهلمین سال انقلاب را نتوانیم جشن بگیریم با ارائه دادن وگفتن دستاوردهای انقلاب ودفاع از  ان و مدافع خون شهدا بودن به انها بفمانیم ما پایبند انقلاب ونظام هستیم


وی افزود:ما باید به مردم مخصوصا جوانان انقلاب را معرفی کنیم با مقایسه کردن قبل و بعداز انقلاب چه پیشرفتهایی از لحاظ بهداشتی ،رفاهی ،عمرانی ،تحصیلی و موشکی و نظامی داشته ایم استکبار جهانی هرچه داشته برعلیه جمهوری اسلامی ایران خرج کرده است و با تبلیغ دروغین می خواهد بگوید که ایران کند حرکت میکند و ما با نشان دادن دستاوردها و تبلیغ آنها به همه نشان می دهیم که توفنده درحال حرکت هسیم و دشمنان را ناامید میکنیم.


سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه دراین خصوص گفت:اسلام آبادغرب در استان برجسته است و مردم همیشه پای کار و همراه ولایت بوده اند شهری که در تمام ایام دروازه بوده ودر این شهر منافقین زمین گیر شده است .


وی افزود: با انتقال دستاوردهای انقلاب ومستندسازی های از انها میتوان به شکل بهتری انقلاب را به جوانان و دیگر کشور ها شناساند با نشان دادن شرکت پرشور مردم در راهپیمایی 13آبان به همه ثابت شد که مردم همیشه پای انقلاب بوده وهستند.


افشین کریمی فرماندار اسلام ابادغرب درجلسه با اشاره به اینکه انقلاب یک نعمت از طرف خداست گفت:ما باید قدر شناس نعمت انقلاب باشیم و با مقایسه  کردن با 40سال پیش به این نعمت پی خواهیم برد.


وی ادامه داد: قبل از انقلاب تمام مردم از لحاظ بهداشتی درمانی بسیار ضعیف بودند ونبود جاده باعث مرگ خیلی از شهروندان میشد در حال حاضر تمامی روستا ها مرکز بهداشت دارند و در رفاه زندگی می کنند در حال حاضردر دورافتاده ترین روستا ها مدرسه، جاده و گاز، برق وجود دارد که ما باید قدردان انقلاب باشیم که چنین دستاوردهایی را برای ما به ارمغان آورده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب