فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در بازدید از موکب های اسلام آبادغرب تاکید نمود:

آمادگی بیشتر برای خدمت رسانی به موج بازگشت زوار اربعین حسینی

کد خبر: 303575
|
13:17 - 1397/08/05
نسخه چاپی
آمادگی بیشتر برای خدمت رسانی به موج بازگشت زوار اربعین حسینی
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در بازدید از موکب های اسلام آبادغرب تاکید نمود تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اربعین حسینی اندیشیده شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در بازدید از موکب خادمان راه بهشت در محل حوزه امام علی(ع) شهر حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب تاکید نمود: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اربعین حسینی اندیشیده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بزودی با موج بازگشت زوار اربعین حسینی مواجه می شویم و دور برگشت این مسیر شلوغ تر از رفت خواهد بود، باید آمادگی پذیرایی و اسکان از تعداد بیشتری از زوار اربعین حسینی را داشته باشیم.

سردار ریحانی همچنین در جلسه ای با حضور فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در حوزه امام علی(ع) بخش حمیل با اشاره به اهمیت مکان این حوزه و قرار گرفتن در مسیر مرز بین المللی مهران، دستورات لازم را جهت توسعه تجهیزات بهداشتی و مکان اسکان و پذیرایی جهت بهره برداری در سال آینده و خدمات رسانی بهتر به زوار حضرت اباعبداله الحسین را صادر نمود.

 

سرهنگ باوندپور فرمانده سپاه شهرستان در این بازدید با ارائه گزارشی از خدمات موکب خادمان راه بهشت که با همکاری سپاه اسلام آبادغرب و نمایندگی ولی فقیه سپاه استان لرستان برپا شده است، عنوان کرد: در حال حاضر روزانه با توزیع بیش از 3 هزار پرس غذا  در وعده های صبحانه، ناهار و شام در این موکب با خدمت رسانی پرسنل و بسیجیان حوزه امام علی(ع) از زوار پذیرایی می شود و پیش بینی شده با افزایش تعداد زوار در موج بازگشت، روزانه تا 7 هزار پرس غذای گرم از زوار پذیرایی بعمل آید.

 

حجت الاسلام جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان لرستان از بانیان خیر موکب خادمان راه بهشت شهر حمیل، از حمایت های سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه و خیرین تقدیر و تشکر نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب