آیت الله علما:

اهمیت استکبارستیزی امام (ره) روزبه‌روز بیشتر احساس می‌شود

کد خبر: 303555
|
12:04 - 1397/08/03
نسخه چاپی
اهمیت استکبارستیزی امام (ره) روزبه‌روز بیشتر احساس می‌شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: هر چه زمان می گذرد اهمیت استکبارستیزی امام (ره) بیشتر احساس می‌شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  آیت الله مصطفی علما امروز پنجشنبه در جلسه استانی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و یوم الله ۱۳ آبان ماه اظهار داشت: امروز تقریبا برای همه ثابت شده است که بیشترین گرفتاری ملت ها زیر سر آمریکا است و هرجنایتی که در دنیا وجود دارد مانند کشتار وحشیانه مردم یمن و فلسطین در نهایت به اتاق‌های فکر آمریکا ختم می شود.

وی افزود: یکی از سیاست‌مداران ترکیه گفته بود که سنگی نیست که بردارید و زیر آن دست آمریکا را مشاهده نکنید و این کنایه بی‌راه نیست همان‌طور که قتل خاشقچی نیز بنا بر تایید بسیاری از تحلیل‌گران با اجازه و هدایت آمریکا بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران با سیاست مبارزه با ابرقدرت های جهان و با دست خالی شروع به فعالیت کرد و در همان ابتدای انقلاب سخت‌ترین تحریم ها را علیه این انقلاب اعمال کردند و امروز علی‌رغم خواست آنها ایران به یک ابرقدرت تبدیل شده است .

وی از همه مردم و مسئولان خواست برای بر آب دادن دوباره رویاهای آمریکا مبنی بر ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران در روز ۱۳ آبان ماه که متفاوت از سال‌های دیگر است حضوری پرشور داشته باشند.

آیت الله علما بیان کرد: مردم ما باید امسال به دلیل تهدیدات توخالی رییس جمهور دیوانه آمریکا حضوری با شکوه داشته باشند و دوباره نشان دهند که این مردم جوهره این انقلاب را علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات موجود، می خواهند و آن را حفاظت می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب