گزارش تصویری/

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان اسلام آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور

کد خبر: 303484
|
10:55 - 1397/07/30
نسخه چاپی
اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان اسلام آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور
اسلام آبادخبر: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اولین کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی به تعداد 250 نفر در قالب ۶ دستگاه اتوبوس از شهرستان اسلام آبادغرب عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  صبح امروز با بدرقه امام جمعه، فرمانده سپاه و مدیر آموزش پرورش شهرستان، اولین کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی به تعداد 250  نفر در قالب ۶ دستگاه اتوبوس از شهرستان اسلام آبادغرب عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شد.

 

سرهنگ باوند پور در ابتدای آیین بدرقه این کاروان ضمن خیر مقدم به مسئولین، دانش آموزان و والدین ایشان، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشت.

وی هدف از اعزام دانش آموزان به سرزمین های نور و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان را با رشادت های رزمندگان دانست.

 

در ادامه حجت‌الاسلام مهری امام جمعه شهرستان با ارزیابی مثبت  کاروان‌های راهیان نور با هدف تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، تجدید خاطرات دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انقلاب در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی ، اظهار داشت: در این سفر معنوی جوانان با زوایای مختلف هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و از قدمگاه شهیدان در مناطق جنگی بازدید می کنند.
 
وی افزود: دانش آموزان در این سفر معنوی با بهره‌مندی از حضور راویان دفاع مقدس با رشادت‌ها و افتخارات رزمندگان دوران دفاع مقدس  آشنا می شوند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها