رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه نویسندگان در اسلام آبادغرب

کد خبر: 303348
|
17:11 - 1397/07/21
نسخه چاپی
برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه نویسندگان در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبدغرب از برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه نویسندگان اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبدغرب از برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه نویسندگان اسلام آبادغرب خبر داد.

 

 خسرو تمری با اشاره به در پیش بودن طرح پایتخت کتاب ایران گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در نظر دارد نمایشگاه کتابی از مجموعه  نویسندگان اسلام آبادغرب با هدف معرفی اهل قلم شهرستان برگزار نماید.

 

وی گفت : اسلام آبادغرب از ظرفیت گسترده ای در حوزه های مختلف از جمله نویسندگی برخوردار است و لذا ا از همه گردآورندگان، محققان و نویسندگان اسلام آبادغرب در سراسر کشور و در حوزه های مختلف علمی و فرهنگی و هنری و دانشگاهی دعوت بعمل می آید ١ یا ٢  نسخه از آثار خود را تا تاریخ ١٥ آبان ماه تحویل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب واقع در مجتمع غدیر نمایند.

 

وی افزود : یکی از اهداف این نمایشگاه معرفی نویسندگان شهرستان است و در صورت فراهم شدن بستر این نمایشگاه سعی می کنیم با دعوت از دانش آموزان مدارس زمینه های معرفی این عزیزان را بیشتر فراهم کنیم.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٠٨٣٤٥٢٢٢٢٢٥ یا ٠٨٣٤٥٢٤٢٦٦٥ تماس حاص نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها