معاون پرورشی خبر داد:

آموزش و پرورش اسلام آبادغرب با تشکیل ۵۰ تیم کتاب خوانی در مسیر پایتخت کتاب ایران گام بر می دارد

کد خبر: 303318
|
12:14 - 1397/07/19
نسخه چاپی
آموزش و پرورش اسلام آبادغرب با تشکیل ۵۰ تیم کتاب خوانی در مسیر پایتخت کتاب ایران گام بر می دارد
اسلام آبادخبر:معاون پرورشی آموزش وپرورش اسلام آبادغرب از تشکیل ۵۰ تیم باشگاه کتاب خوانی کودک و نوجوان در سطح مدارس آموزش و پرورش شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، معاون پرورشی آموزش وپرورش اسلام آبادغرب از تشکیل ۵۰ تیم باشگاه کتاب خوانی کودک و نوجوان در سطح مدارس آموزش و پرورش شهرستان خبر داد.

 

 حسین مرعشی گفت: طرح پایتخت کتاب ایران و طرح جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان از طرح های ارزشمندی است که می تواند به توسعه مطالعه و کتاب خوانی در سطح جامعه کمک کند.

 

وی افزود:  تاریخ هیچ تمدنی خالی از کتاب و کتابت نبوده ‌است، همه فرهنگ‌ها با کتاب آغاز می‌شوند و با کتاب رشد می‌کنند.

 


مرعشی عنوان کرد: آیین مقدس اسلام بیشترین بهره را از کتاب برده‌ است، چرا که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام رسالتش را با فرمان «خواندن» از سوی خداوند آغاز می‌کند و در همین فرهنگ مقدس است که خداوند منان به قلم سوگند یاد می‌کند و معجزه‌ آخرین فرستاده‌اش را یک کتاب قرار داده‌ است.

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش اسلام آبادغرب افزود : باعنایت به تلاش اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان در راستای اسلام آبادغرب در مسیر  پایتخت کتاب ایران، اداره آموزش وپرورش  با شرکت ۵۰ تیم در جام باشگاههای کتاب خوانی کودک و نوجوان آمادگی خود را درجهت حمایت از این طرح ارزشمند اعلام نموده است.

 

وی افزود : در همین راستا نمایشگاه کتابی را هم جهت بازدید همکاران ودانش آموزان بر پا نموده است و قصد داریم زمینه این نمایشگاه ها را در سطح مدارس فراهم کنیم.

 

مرعشی اظهار کرد : هم اکنون اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب در راستای طرح جام باشگاههای کتاب خوانی کودک و نوجوان که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می شود، موفق به راه اندازی ۵۰ باشگاه شده است که آمار ارزشمند و قابل توجهی است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد