مدیرعامل توزیع نیروی برق کرمانشاه:

۶۵ نیروگاه خورشیدی در کرمانشاه راه اندازی می شود

کد خبر: 303212
|
10:56 - 1397/07/14
نسخه چاپی
۶۵ نیروگاه خورشیدی در کرمانشاه راه اندازی می شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از راه اندازی ۶۵ نیروگاه خورشیدی بزرگ و کوچک در این استان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، علیمراد مرادی مجد در گفتگو با خبرنگار مرصاد با اشاره به راه اندازی ۶۵ نیروگاه خورشیدی اظهار داشت: صدور مجوز برای راه اندازی ۱۵ نیروگاه بزرگ خورشیدی با ظرفیت ۲۰۰ تا ۵۰۰ کیلو وات در سطح استان در دست اقدام است.

وی از انعقاد تفاهم نامه ای با کمیته امداد برای راه اندازی ۵۰ نیروگاه خورشیدی خبر داد و افزود: از این تعداد تاکنون ۳۶ نیروگاه به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه خاطرنشان کرد: ظرفیت تولیدی این نیروگاه ها پنج کیلو وات است که برق تولیدی آنان به صورت تضمینی تا ۲۰ سال خریداری خواهد شد.

وی افزود: مشترکین دارای انشعاب برق صنعتی، کشاورزی و خانگی می توانند با شرکت توزیع تفاهم نامه راه اندازی نیروگاه خورشیدی منعقد و ما تولیدات آن را به صورت تضمینی خریداری می کنیم.

مرادی مجد درباره برق مصرفی طی ۶ ماه نخست امسال نیز گفت: میزان مصرف برق نسبت به نیمه نخست سال قبل ۲ درصد رشد و پیک مصرف نیز با رشد یک درصدی و میزان ۷۲۷ مگاواتی در مرداد ماه رخ داد.

وی افزود: همچنین از ابتدای زلزله سال گذشته سرپل ذهاب تاکنون برق رسانی به کانکس ها، منازل و نیز کارگاه های برپا شده در این مناطق انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه با بیان اینکه تامین برق متقاضیان جدید و فروش انرژی در دستور کار این شرکت است از وجود ۴۵۰ هزار مشترک برق خبر داد و گفت: زیر ساختهای برق در استان به گونه ای است که امکان تامین برق در همه نقاط استان وجود دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب