به مناسبت هفته ناجا/

صبحگاه مشترک نیرو های مسلح در اسلام آباد غرب برگزار شد

کد خبر: 303205
|
09:55 - 1397/07/14
نسخه چاپی
صبحگاه مشترک نیرو های مسلح در اسلام آباد غرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: صبحگاه مشترک نیروی های مسلح اسلام آبادغرب به مناسبت هفته ناجا در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان با حضور یگان هایی از ارتش،سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی شهرستان، اعضای شورای تامین، شورای اداری شهرستان و جمعی از خانواده شهدا و ایثار گران اسلام آباد غرب در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ سلیمی فرمانده انتظامی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مدعوین خیرمقدم عرض نمود و از همکاری و حمایت مردم، مسئولین، دستگاه های اجرایی، قضایی و امام جمعه شهرستان در راستای ایجاد امنیت تقدیر و تشکر نمود.

 

در ادامه دکترکریمی فرماندار اسلام آبادغرب با گرامیداشت شهدا و تبریک هفنه ناجا، از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان و نقش ایشان در ایجاد نظم و امنیت تقدیر و تشکر نمود.

وی با اشاره به این فرموده پیامبر اسلام که دو نعمت امنیت و سلامت قدرشان مجهول و ناشناخته است، گفت: امنیت یک نعمت و شاخصه مهم در جامعه است و باید قدردان و شکر گزار این نعمت باشیم.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیراز منتخبین پرسنل یگان انتظامی شهرستان  تقدیر بعمل آمد، همچنین از تنی چند از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همیاران نمونه پلیس در شهرستان تجلیل بعمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد