سردار ریحانی

بسیج امروز مایه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است

کد خبر: 303191
|
11:10 - 1397/07/12
نسخه چاپی
بسیج امروز مایه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز بسیج، این شجره طیبه مایه عزت و سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار ریحانی امروز در مراسم متمرکز آغاز مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲ در کرمانشاه در جمع بسیجیان اظهار داشت: بر اساس آیه "ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلون إن کنتم مؤمنین" بسیجیان هیچگاه از تهدیدات و تحریم ها هراسی نداشته اند.

وی افزود: تشکیل بسیج بر اساس تفکر الهی شکل گرفت وامام(ره) شجره طیبه ای را غرس کرد که در ادامه مقام معظم رهبری آنرا آبیاری کرد و امروز این شجره طیبه مایه عزت و سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس رشد کرد و بلوغ یافت و امروز به عنوان محور اقتدار و در بستر امنیت و اقتدار در همه عرصه ها حاضر است.

وی تصریح کرد: در طول ۴۰ سال انقلاب بزرگترین عاملی که باعث سربلندی کشور شد همین تفکر بسیجی و سیل خروشان مردم در این نهاد مقدس بوده است.

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: امام این شجره را منحصر به نظام جمهوری و یک زمان خاص تشکیل نداد بلکه برای همه عرصه ها و جغرافیای جهان تشکیل داد و امروز در تمام دنیا شاخ و برگ دوانیده است.

وی گفت: حضور بسیج در همه عرصه ها به جایی رسیده که رهبر از ان به عنوان فتح الفتوح امام یاد می کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ابراز داشت: تا زمانی که اساس ما این تفکر و فرهنگ بسیج که بر گرفته از فرهنگ ناب حسینی و عاشورایی است ما ملت سربلند و با عزت خواهیم بود و حرکت ما در همه ملل اسلامی با شتاب ادامه خواهد داشت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها