رییس پلیس کرمانشاه خبر داد

اجرای ۱۵۰۰ طرح پاکسازی در مناطق آلوده مواد مخدر کرمانشاه

کد خبر: 303184
|
09:02 - 1397/07/12
نسخه چاپی
اجرای ۱۵۰۰ طرح پاکسازی در مناطق آلوده مواد مخدر کرمانشاه
رییس پلیس استان کرمانشاه از اجرای بیش از ۱۵۰۰ طرح پاکسازی در مناطق آلوده مواد مخدر خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار منوچهر امان اللهی امروز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی هم در حوزه خدمات و هم در حوزه امنیت بیشترین وظایف برایش تعریف شده است.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی" پلیس مقتدر امین مردم" است، افزود:دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، شرکت کارکنان در نماز جمعه، تکریم و تجلیل از ایثارگران و بازنشسته ها و خانواده های کارکنان، برگزاری برنامه های ورزشی از جمله پیاده روی خانوادگی، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح و مسئولین استانی از جمله برنامه های این هفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه حضور در مراکز آموزشی، مساجد، مراکز دانشگاهی،برپایی نمایشگاه سیار در جهت ارتقا آموزش همگانی با هدف پیشگیری از آسیبها و جرائم حضور در مجامع عمومی و برخورد چهره با چهره مردم در راستای تلاش برای جلب عموم مردم را از دیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی در کرمانشاه دانست.

وی در ادامه به عملکرد ۶ ماهه امسال نیروی انتظامی استان اشاره کرد و افزود: در حوزه تصادفات شاهد کاهش ۱۰ درصدی فوتی ها نسبت به ۶ ماهه سال قبل هستیم و همچنین در حوزه کشفیات نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

سردار امان اللهی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۶ باند مواد مخدر  متلاشی شده اند و ۳ هزار نفر از توزیع کنندگان و خورده فروشان نیز دستگیر شده اند.

وی از اجرای طرح پاکسازی در ۱۵۳۸ نقطه خبر داد و بیان کرد: اجرای این طرح منجر به کشف ۹۵۵ کیلوگرم شده است.

رییس پلیس استان کرمانشاه بابیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۳۹ انبار کالاهای احتکاری شناسایی شده است، گفت: ارزش ریالی کالاهای آنها ۸۱۰ میلیارد ریال بود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته ایم، بیان کرد: بیش از ۵۵۰ هزار تماس با فوریتهای پلیسی داشتیم که ۳۰ درصد افزایش را نشان میدهد.

سردار امان اللهی  در ادامه از افزایش ۱۴۳ درصدی شکایات در حوزه فضای مجازی خبر داد و گفت: ۷۰ درصد از پرونده ها در این حوزه کشف شده است.

وی برگزاری ۶۹۵ جلسه چهره به چهره ، ۳۲۳ نمایشگاه پیشگیری، ۱ میلیون ۵۰۰ هزار پیامک آموزشی به مردم، خدمات مشاوره ای به ۸۳۸۵ نفر را از جمله عملکردهای پلیس دانست.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۸۵ درصد پرونده ها با دخالت مشاورین به سازش ختم شده است، بیان کرد:۱۰۷ پرونده مفاسد اقتصادی با ارزش ۱۰۰۰ میلیارد ریال داشتیم.

وی در پایان از کاهش ۳۹ درصدی قتل ها در استان خبر داد و گفت: در کل ۳۰ پرونده قتل در استان داریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها