فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه مطرح کرد:

برگزاری اجتماع باشکوه ۲۰ هزار نفری بسیجیان در کرمانشاه

کد خبر: 303180
|
13:13 - 1397/07/11
نسخه چاپی
برگزاری اجتماع باشکوه ۲۰ هزار نفری بسیجیان در کرمانشاه
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: همزمان با سراسر کشور اجتماع عظیم بسیجیان کرمانشاه با عنوان «اقتدار عاشورایی» برگزار می‌ شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سرداربهمن ریحانی، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مرصاد با اشاره به حضور مقتدرانه بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع همیشگی از کشور، دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته و دارد.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ و باشکوه ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان در سراسر ایران اسلامی، افزود: این اجتماع باشکوه در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور به همراه مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) با عنوان رزمایش و نمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در روز پنجشنبه، ۱۲ مهرماه با حضور بسیجیان سراسر استان در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: این رزمایش در استان با حضور بیش از ۴۰ گردان بیت‌المقدس ، امام حسین (ع) و مجموعه گردان‌های فاتحین، امام علی (ع) و نمونه ای از اقشار مختلف بسیج از سراسر استان کرمانشاه بانظم و انضباط خاصی برگزار می گردد.

وی بیان داشت: بسیجیان با برگزاری این رزمایش و اجتماع بزرگ یک بار دیگر پیام وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی را به نمایش می گذارند و اعلام بیعت مجدد با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و جانشین بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) می نمایند و این اجتماع برای مردم امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین خواهد بود.

سردار ریحانی تصریح کرد: همه وظیفه داریم تا با تفکر و عمل بسیجی به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کنیم تا توطئه‌های دشمنان خنثی و ایران اسلامی را با سربلندی در راستای اهداف مقدس انقلاب اسلامی پیش ببریم و اقتدار کنونی که به واسطه خون شهدا حاصل شده را حفظ کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد